خورشیدی ادعا کرد: پاداش من مصوبه هیات رئیسه داشته است

خورشیدی ادعا کرد: پاداش من مصوبه هیات رئیسه داشته است

سرپرست پیشین تیم ملی ایران مدعی شد که پاداش حدودا یک میلیاردی او برای حضور در تیم ملی طبق مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بوده است.

به گزارش سادس، مجتبی خورشیدی، سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور در جلسه کمیته اخلاق گفت: قصد گفت‌وگو نداشتم. من دو ماه است که سکوت کرده‌ام. انواع و اقسام هجمه‌ها، افتراها را زدند ولی سکوت کردم. من هفته گذشته در شرایطی بیانیه دادم که دیدم اگر حرف نزنیم، بیش‌تر از پیش مظلوم واقع می‌شویم.

او ادامه داد: آمدند گفتند که خورشیدی حقوق و پاداش نجومی گرفته است. کسی که نداند فکر می‌کند که ما چقدر پول گرفته‌ایم یا کسان دیگری کم‌تر گرفته‌اند. حقوق من خیلی شفاف و روشن، ۳۵ میلیون تومان بود که با کسورات مبلغ کم‌تری می‌شد. این ۳۵ میلیون هم بابت تمام مسئولیتی بود که شبانه‌روز روی دوشم بود. اداره کردن ، ۷۰،۶۰ نفر در ۱۲ اردو چقدر مشکل بود. نشان دادم که مدیریت را بلدم و کوچک‌ترین مشکلی به وجود نیامد. با برنامه‌ریزی مدونی که داشتیم، کاری کردیم که تیم هیچ گونه مشکلی نداشته باشد. گفتند شما نباشید و من هم رفتم. من تا روزی که کار کنم، به وظیفه‌ام عمل می کنم و وقتی بیرون بیایم، دیگر به آن پست و کار فکر نمی‌کنم.

سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این هجمه‌ها را وارد کردند که من مجبور شدم صحبت کنم. حق استیلی در این فوتبال این است که سالی ۵۰۰ میلیون بگیرد و اگر کم‌تر باشد، ظلم شده است. شما که می‌گویید حقوق خورشیدی نجومی بوده، در نظر بگیرد که من در آن شرایط کرونا که تیم وضعیت مشخصی نداشت و اگر به جام جهانی نمی‌رفتیم تیم نابود می‌شد بهترین نتایج را گرفتیم و ۳۵ میلیون تومان می‌گرفتم. بعد گفتند پاداش نجومی گرفت. مصوبات پاداش من وجود دارد. همه چیز مصوبه دارد. مشکل ما این است که ما نمی‌توانیم مصوبات را بیرون بدهیم. کار غیرقانونی است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *