حضور تماشاگران در فینال جام حذفی در گرو تصمیم شورای تامین استان تهران

حضور تماشاگران در فینال جام حذفی در گرو تصمیم شورای تامین استان تهران

سادس/مرکزی دیدار نهایی جام حذفی بین آلومینیوم اراک و نساجی مازندران ۷ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزاری می شود، اما علیرغم تمایل هواداران این دو تیم به حضور در ورزشگاه برای تشویق تیم محبوب شان، همچنان امکان این حضور در هاله ای از ابهام است.

بهنام نظری سرپرست معاونت سیاسی استانداری مرکزی در اینباره گفت: تا این لحظه شورای تامین استان تهران موافقت خود را با برگزاری بازی با حضور تماشاگران اعلام نکرده است، این در حالی است که ما تمهیدات لازم را برای حضور تماشاگران در این بازی انجام داده و مضوع را به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام کرده و پیگیری های لازم را انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که شورای تامین استان تهران موافقت نکند، ما امکان اعزام تماشاگر و فروش بلیط را نخواهیم داشت، افزود: از هوادارانی که تمایل داشتند برای تماشای این بازی به استادیوم آزادی بروند می خواهیم منتظر نتیجه نهایی پیگیری ها باشند. نتیجه پیگیری ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

نظری گفت: تا این لحظه براساس پیگیری های انجام شده، فعلا مجوزی برای حضور تماشاگر داده نشده و شورای تامین استان تهران اعلام کرده است که بازی بدون تماشاگر انجام شود، بر این اساس در حال حاضر هیچگونه بلیط فروشی توسط باشگاه انجام نخواهد شد.

وی اظهار کرد: به محض اینکه با پیگیری ما و سازمان لیگ، نظر شورای تامین استان تهران تغییر کند، به سرعت تمام ظرفیت را برای حضور تماشاگران استانی در این بازی به میدان خواهیم آورد.

نظری افزود: بازی گذشته که در شهر خودمان برگزار شد، با سیاستگزاری مناسب و پای کار آوردن تمامی ظرفیت ها با حضور تماشاگران برگزار شد، اما در این بازی ما میهمان هستیم و تهران باید تصمیم نهایی را اعلام کند، استان مازندران نیز منتظر تعیین تکلیف این موضوع است.

به گزارش سادس، فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران و در روز ۷ اردیبهشت برگزار می شود.

یکم اردیبهشت ماه سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که “به دلیل درخواست دو باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به جهت سهولت هواداران دو باشگاه به دلیل دوری مسافت، فینال جام حذفی ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود”، اما در حال حاضر و تا این لحظه شورای تامین استان تهران با حضور تماشاگران در این بازی موافقت نکرده است.

انتهای پگیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *