ورون: اینتر برتری جزئی نسبت به رقیبان دارد

ورون: اینتر برتری جزئی نسبت به رقیبان دارد

خوان سباستین ورون، هافبک سابق اینتر می‌گوید که نراتزوری‌ها در رقابت قهرمانی برتری اندکی تسبت به رقبا دارند و از لائوتارو مارتینز، خواکین کوریا و مارسلو بروزوویچ تمجید می‌کند.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر و رم روز شنبه در جدالی حساس در میلان برابر هم به میدان می‌روند. اینتر برای قهرمانی می‌جنگد و رم نیز در تلاش برای گرفتن سهمیه اروپایی است.  رم اکنون باثبات‌تر شده است و در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارد. ملی پوش سابق آرژانتینی دو فصل را در اینتر گذراند و در ۷۴ بازی ۴ گل به ثمر رساند. او همچنین بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ با سیمونه اینزاگی در لاتزیو هم تیمی بود.

ورون به لاگاتزتا دلو اسپورت گفت: تیم سیمونه روزهای سختی را پشت سر گذاشته است اما اکنون به مسیر بازگشته است. آنها قبلاً سوپرجام را برده اند، به فینال کوپا ایتالیا رسیده اند و در سری آ برتری جزئی نسبت به میلان دارند. اگر آنها در تمام بازی های باقیمانده پیروز شوند، قهرمان خواهند شد. آنها به دیگران وابسته نیستند و این بسیار نکته مهمی است. البته، آنها می‌توانند فشار سایر رقبا را احساس کنند اما باید آن را مدیریت کنند. همیشه جلو بودن بهتر از عقب بودن است.

او در ادامه گفت: اینتر الان فوتبال خوبی نسبت به رقبا بازی می‌کند و سعی می کنند با پاس‌های سریع و عمودی و ایجاد برتری عددی در کناره‌ها بر بازی‌ها مسلط شوند. فوتبال در مورد نتیجه است. من پاس گل تماشایی کوریا را مقابل میلان دیدم. زمانی که او جوان بود من به او کمک کردم و امیدوارم بتواند حرفه ای عالی داشته باشد. همچنین لائوتارو در حال حاضر قهرمان است، مانند مارسلو بروزوویچ. آیا به شخصیت او توجه کرده اید؟ این تیم می‌تواند سه‌گانه داخلی را کسب کند و شایسته آن است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *