من به کارکنان ناجا علاقه مند هستم

آيت الله” سيدجواد شهرستاني” در ديدار با فرمانده انتظامي استان با اشاره به خدمات و تلاش هاي با ارزش نيروي انتظامي، گفت:من به کارکنان ناجا علاقه مند هستم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،نماينده تام الاختيار آيت الله العظمي” سيد علي سيستاني” در ايران، با تاکيد بر اهميت و اعجاز قرآن کريم و شناساندن چهره هاي برتر قرآني ،اخلاق، محبت به ديگران و ضرورت گسترش آن در جامعه را ضروري دانسته و غرور و تکبر را منشاء سقوط معنوي افراد ذکر کرد.

وي در ادامه ضمن ابراز محبت به پليس و کارکنان ناجا و قدرداني از خدمات و تلاش هاي با ارزش نيروي انتظامي، براي موفقيت آنها دعا کرد و اظهار داشت: من به کارکنان ناجا علاقمند هستم .

آيت الله شهرستاني با تبريک پيروزي هاي ارتش و نيروهاي مردمي عراق در مبارزه با جريان هاي تکفيري،گفت: ضريح امامين عسکرين (ع) در ايران آماده شده و به زودي به عراق منتقل و در حرم آن بزرگواران نصب خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان قم نيز در اين ديدار، جهت گيري هاي صحيح نيروي انتظامي و موفقيت هاي ناشي از آن را مرهون ارتباط پليس با علما و بزرگان و به ويژه مراجع معظم تقليد دانسته و به استمرار ارتباط و بهره گيري از فضايل و مواهب آنان تاکيد کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *