کول: لوکاکو ۶ هفته تا نجات دوران فوتبالش در چلسی فاصله دارد

کول: لوکاکو ۶ هفته تا نجات دوران فوتبالش در چلسی فاصله دارد

به گفته جو کول آینده روملو لوکاکو در چلسی به ۶ هفته باقی مانده بستگی دارد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورتال، مهاجم ۹۸ میلیون پوندی بلژیکی که یک ماه است گل نزده است، زیر تیغ انتقادها قرار گرفته است و در این فصل نتوانسته است عملکرد خوبی در چلسی داشته باشد. جو کول بازیکن سابق چلسی گفت: لوکاکو شش هفته فرصت دارد تا دوران حرفه ای خود را در چلسی حفظ کند. شما به ورنر نگاه کنید، او تسلیم نمی شود. لوکاکو ولی نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. مردم لوکاکو را به عنوان قطعه گم شده چلسی می دیدند زمانی که او در تابستان به چلسی بازگشت انتظارها از او بالا بود ولی او خوب ظاهر نشد. اگر در این ۶ هفته لوکاکو نتواند خودش را نشان دهد خرید ناموفقی از سوی چلسی بوده است.

مهاجم بلژیکی چلسی در فهرست این تیم برای دیدار برگشت برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفت. 

لوکاکو در این فصل در ۱۷ بازی لیگ برتر تنها ۵ گل به ثمر رسانده است که آخرین گل او در تساوی مقابل برایتون در دسامبر به ثمر رسید. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز در چهار بازی خود در مرحله گروهی تنها دو گل به زنیت سن پترزبورگ زد.

همه این آمارها نشان می دهد که چگونه لوکاکو در این فصل در غرب لندن به طور قابل توجهی پسرفت کرده است، هم در زدن گل و هم در کار هجومی. با اعتبار قراردادش تا سال ۲۰۲۶، او چندین سال فرصت دارد تا اوضاع را تغییر دهد اما در حال حاضر همه چیز بد به نظر می رسد.

انتقال روملو لوکاکو، فوتبالیست بلژیکی از اینتر ایتالیا به چلسی انگلیس گران‌ترین انتقال در سال ۲۰۲۱ بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *