در جهانی برزیل انتظار مدال تفنگ تیمی را داشتیم / به دنبال مدال المپیک هستم

در جهانی برزیل انتظار مدال تفنگ تیمی را داشتیم / به دنبال مدال المپیک هستم

سادس/خوزستان ملی‌پوش خوزستان در رشته تیراندازی با بیان این‌که مدال جهانی برزیل، اولین مدالی است که برای استان خوزستان می‌گیرم و از این بابت خیلی خوشحالم، گفت: در این رقابت‌ها انتظار مدال تفنگ تیمی را داشتیم.

فاطمه کرم‌زاده در گفت و گو با سادس، در خصوص سطح مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل، اظهارکرد: سطح مسابقات متوسط رو به بالا بود، البته در بخش تفنگ تیم‌های خیلی قوی شرکت کرده بودند و  همه شرکت‌کننده‌ها از قاره اروپا و آمریکا بودند و تنها دو کشور از آسیا در این مسابقات حضور داشتند که ایران یکی از این تیم‌های شرکت‌کننده بود.

وی بیان کرد: من مسابقات جهانی زیادی شرکت کردم  و اوایل سال  ۱۴۰۰ در مسابقات جهانی نیز طلای تیمی گرفتیم. در المپیک توکیو هم حضور داشتم اما اکنون بسیار خوشحالم که در جهانی برزیل توانستم در بخش تفنگ تیمی بار دیگر برای کشورم افتخارآفرینی کنم. رقابت خیلی سختی بود ولی در توانستیم مدال برنز را کسب کنیم. به هر حال در رشته تفنگ بادی خیلی آماده‌تر بودیم و انتظار مدال را هم داشتیم.

بانوی تیرانداز خوزستانی در پاسخ به این سوال که چه آینده‌ای را در این رشته برای خود متصور هستید؟ گفت: من یک بار به المپیک راه پیدا کردم ولی متاسفانه موفق به کسب مدال نشدم. اکنون هم برنامه‌ام برای آینده این است که بتوانم علاوه بر راه‌یابی به المپیک، مدال خوشرنگ این رقابت‌ها را نیز کسب کنم.

وی با بیان این‌که یک خوزستانی هستم اما پیش از این برای استان بوشهر در مسابقات شرکت می‌کردم، عنوان کرد: البته از سال ۱۴۰۱ زیر نظر استان خوزستان هستم و مدالم در جهانی برزیل، اولین مدالی است که برای استان خوزستان می‌گیرم و از این بابت خیلی خوشحالم.

کرم‌زاده بیان کرد: طی صحبتی که با مسئولان استان خوزستان در راستای حمایت برای افتخارآفرینی داشتم، خوشبختانه صحبت‌های امیدوارکننده‌ای صورت گرفت. ضمن این‌که در حال حاضر استان خوزستان از رشته تیراندازی حمایت خوبی دارد و در بخش تجهیزات نیز بسیار کامل هستند و سالن پیشرفته‌ای دارند.

وی گفت: امیدوارم که با توجه به رسیدگی‌های زیاد این استان از این رشته بتوانیم شاهد حضور تیراندازهای خوزستانی بیشتری در اردوهای تیم‌ملی و رقابت‌های جهانی باشیم. اکنون علاوه بر من، محمدامین رهسپار از استان خوزستان نیز در اردوهای تیم‌ملی حضور دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *