تعدادی از نمایندگان با برخی از وزرا دعواهای شخصی دارند

سادس/خراسان رضوی یک نماینده مجلس گفت: آن دست از نمایندگانی که نسبت به برخی از وزرا بی‌انصافی می‌کنند و تعابیر زشتی را نسبت به آنان به کار می‌برند، یک سری دعواهای شخصی با آن وزرا دارند و هیچ گونه دلیل منطقی پشت حرف‌هایشان وجود ندارد.

جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با سادس در خصوص اعتراضاتی که بسیاری از نمایندگان نسبت به وزرا دارند، اظهار کرد: اکنون زمان مناسبی برای ترمیم کابینه نیست؛ چراکه کابینه هنوز به آن نظمی که باید داشته باشد، نرسیده است و باید حداقل ۱۰ الی ۱۵ ماه از عمر دولت بگذرد و کشور یک سال با بودجه ارائه شده توسط این دولت اداره شود، سپس با سنجش عملکرد وزرا، تصمیمی برای ترمیم کابینه گرفته شود.

وی با بیان اینکه به طور کلی تا کنون وزرای کابینه سیزدهم عملکرد خوبی داشته‌اند، افزود: اما وزرا باید تلاش خود را بیشتر کنند. پایان ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱، زمان مناسبی برای سنجش عملکرد اعضاء کابینه خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: آن دست از نمایندگانی که نسبت به برخی از وزرا بی‌انصافی می‌کنند و تعابیر زشتی را نسبت به آنان به کار می‌برند، یک سری دعواهای شخصی با آن وزرا دارند و هیچ گونه دلیل منطقی پشت حرف‌هایشان وجود ندارد.

نیک‌بین ادامه داد: فعلا حداقل از نظر من، چیزی که باید برای ما نمایندگان مجلس برهانی باشد که وزیری را استیضاح کنیم، وجود ندارد. هرچند در سیستم نمایندگان استیضاح چند وزیر بارگذاری شده، اما هنوز اعلام وصول نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *