مدارك لازم براي دريافت اسناد برگشتي خودرو

معاون فني مهندسي و خدمات ترافيک پليس راهور ناجا، مدارک لازم براي دريافت اسناد برگشتي خودرو را اعلام کرد.

به گزارش سادس به نقل ازر پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سعيد روحي” در تشريح اين خبر، اظهارداشت: شهرونداني كه موفق به دريافت سند و كارت خودروي خود از طريق پست به منزل نشده اند، مي توانند با حضور در مراكز شماره گذاري پليس راهور ناجا و ارائه مدارك نسبت به دريافت اسناد خودروي خود اقدام كنند.

وي افزود: پس از بررسي مدرك احراز سكونت، كارت يا سند- كه بيش از 6 ماه از صدور آن نگذشته، مجددا چاپ و از طريق پست، به منزل ارسال مي شود اما اگر بيش از 6 ماه از تاريخ صدور كارت يا سند گذشته باشد، مالك يا نماينده قانوني او بايد با در دست داشتن اسناد مالكيت به همراه وسيله نقليه به يكي از مراكز تعويض پلاك مراجعه كند.

معاون فني مهندسي و خدمات ترافيك پليس راهور ناجا، درباره مدارك مورد نياز براي دريافت اسناد برگشتي خودرو، توضيح داد: مالك بايد در وهله اول مدارك لازم براي احراز آدرس محل سكونت يا فعاليت خود را ارائه دهد.

سرهنگ روحي در خاتمه گفت: سند مالكيت منزل مسكوني(به نام مالك وسيله نقليه)؛ سند اجاره منزل مسكوني( به نام مالك وسيله نقليه)؛ جواز كسب معتبر به نام مالك وسيله نقليه، گواهي اشتغال به تحصيل فرزندان با ذكر آدرس محل سكونت والدين كه به تاييد آموزش و پرورش منطقه رسيده باشد؛ معرفي نامه از اداره محل خدمت( ويژه كاركنان دولت و نيروهاي مسلح) با ذكر آدرس محل سكونت كاركنان مزبور؛ در صورت ادعاي سكونت مالك در منزل والدين، سند( استيجاري- ملكي) به نام پدر يا مادر؛ سند واحد مسكوني به نام همسر مالك وسيله نقليه و نيز آخرين فيش آب، برق يا گاز منزل، مدارک مورد نياز براي دريافت اسناد برگشتي خودرو است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *