میرزازاده: مهمترین هدفم طلای المپیک پاریس است

میرزازاده: مهمترین هدفم طلای المپیک پاریس است

سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو، گفت: مهمترین هدفم کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

امین میرزازاده در گفتگو با سادس، درباره ادامه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: سومین مرحله اردوی تیم ملی در حال برگزاری است و خوشبختانه تمرینات تیم ملی به خوبی زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است. همه بچه‌ها از انگیزه بالایی برخوردارند تا در رویدادهای پیش رو به بهترین نتایج برسند.

دارنده مدال های طلای جوانان و امیدهای جهان، افزود: من هم رفته رفته به آمادگی مطلوب نزدیک می‌شوم و با پشت سر گذاشتن اردوهای تیم ملی در وضعیت خوبی قرارخواهم گرفت و آماده‌ حضور در رقابت های پیش رو خواهم شد.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است در کدام یک از مسابقات حاضر شود، خاطرنشان کرد: فعلا برنامه کادر فنی در اینباره به کشتی‌گیران اعلام نشده و قرار است پس از مسابقات قهرمانی آسیا این موضوع مشخص شود. من نیز مشکلی برای حضور در مسابقات ندارم و کادر فنی تیم ملی هر کجا که صلاح بداند کشتی می‌گیرم. هدفی جز رسیدن به دوبنده تیم ملی ندارم و با همه توان مبارزه می‌کنم.

میرزازاده با اشاره به کار سخت کشتی ایران در سال جاری، گفت: دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان را در پیش داریم و کشتی ایران نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان است. برای من حضور در هر رویدادی مهم و ارزشمند است و برای من فرقی نمی‌کند در کدام یک از این رویدادها کشتی بگیرم.

نماینده ایران در المپیک توکیو، درباره رقابت با یوسفی و قاسمی منجزی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در سنگین وزن، خاطرنشان کرد: هر چه رقابت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی سخت‌تر باشد، کار ما در رقابت‌های جهانی آسان‌تر خواهد بود و این به نفع همه ماست. مهمترین هدف هر کشتی‌گیری رسیدن به طلای المپیک است و من نیز اینبار با تجاربی که از مسابقات مهم کسب کرده‌ام و هر روز نیز در حال کسب تجربه‌های بیشتر هستم، تمام سعی‌ام را می‌کنم تا به دوبنده تیم ملی در المپیک پاریس دست یابم و به مهمترین هدفم که طلای المپیک پاریس است برسم.

میرزازاده در پایان گفت: از خانواده، مربیان و کادر فنی تیم ملی که در این سال‌ها زحمت زیادی برای من کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم با افتخارآفرینی در میادین پیش رو بتوانم دلشان را شاد کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *