ایبای گومز به درد فولاد نخورده است

ایبای گومز به درد فولاد نخورده است

پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است فولاد می‌تواند از گروهش صعود کند.

مجید باقری‌نیا، پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت‌وگو با سادس، در خصوص دیدار فولاد ایران و آخال ترکمنستان که با پیروزی یک بر صفر فولاد همراه شد، اظهار کرد: بالاخره فولاد به آن چه لیاقنش بود، رسید. البته ۱۰ نفره شدن حریف هم به سود شاگردان نکونام شد و آن‌ها هم بیشترین استفاده را از این موضوع انجام دادند.

وی ادامه داد: ۵ امتیاز برای فولاد نسبت به عملکردش در این ۳ بازی کم است. این تیم می‌توانست در دیدار با الغرافه برنده شود و در دیدار با شباب الاهلی گلی خورد که از تیم نکونام بعید بود زیرا این تیم بسته بازی می‌کند و کم گل می‌خورد؛ نمی‌دانم چرا در دقیقه ۹۰ دفاع تیم باید عقب بماند و انقدر به حریف فضا دهد.

این پیشکسوت خوزستان درباره کیفیت ایبای گومز گفت: این بازیکن یک سالی است که بازی نکرده و هر چقدر هم تجربه خوبی داشته باشد، به درد فولاد نخورده است. در بازی اول ۱۰ دقیقه، در بازی دوم ۴۵ دقیقه و در این بازی هم که اصلا بازی نکرد. در بازی دوم هم یکی از مقصران گل تساوی شباب الاهلی بود. به نظرم اگر قرار است که از او استفاده کنند، باید زمان بیشتری به او بدهند.

باقری‌نیا در خصوص ماجراجویی فولاد در آسیا گفت: فولاد که به احتمال زیاد از گروهش صعود می‌کند اما باید نقص‌هایش را برای مرحله بعد کاهش دهد. در خط حمله، با وجود بازیکنان باتجربه، فولاد مشکل گلزنی دارد و باید نکونام روی این موضوع فکر کند. پاتوسی یکی از بازیسازهای خوبی است که در چند وقت اخیر به فوتبال ایران آمده و توانسته خودش را اثبات کند. حیف است که مقابل او گلزنان خوبی نباشند که پاس‌هایش حیف شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *