توزیع 3200 بسته معیشتی در پویش نوروزی بهزیستی گلستان

سادس/گلستان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گلستان از توزیع 3 هزار 219 بسته معیشتی در قالب پویش سین هشتم؛ سخاوت در جامعه تحت پوشش این سازمان خبرداد.

فرشته کابوسی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه همزمان با پایان سال 1400 پویش «سین هشتم؛ سخاوت» در سراسر کشور توسط بهزیستی ایجاد شد و تا روز طبیعت و اول ماه مبارک رمضان ادامه داشت، افزود: خیرین گلستانی در این پویش با اهداء بیش از 3 هزار بسته معیشتی به خانواده بزرگ بهزیستی سالی توام با دعای خیر این عزیزان رقم زدند.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی گلستان با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته ها 9 میلیارد و 657 میلیون 30 هزار ریال بوده، خاطرنشان کرد: این بسته ها توسط نیک اندیشان استانمان به مددجویان تحت پوشش این سازمان تقدیم شده است.
کابوسی با تاکید بر اینکه این بسته ها شامل اقلامی همچون رب، روغن، مرغ، ماکارانی، آجیل، شکلات، سویا و … بوده است، ادامه داد: در ادامه این پویش، پویشی دیگر با عنوان پویش «ضیافت مهربانی» ویژه ماه مبارک رمضان طراحی و اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه همچون سنوات گذشته در ماه میهمانی خدا نیز سازمان بهزیستی با ایجاد این پویش درصدد جذب حمایت های خیرین نیک اندیش است، تصریح کرد: اداره کل بهزیستی گلستان از تمامی مردم نگارستان ایران درخواست دارد تا با مراجعه به ادارات، مراکز و راه های مشارکت مردمی بهزیستی به این پویش پیوسته و با نگاه ویژه به خانواده های تحت پوشش این سازمان در این راه سبز سهیم شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *