پرواز ۶ نوجوان و یک مربی والیبال گلستانی به ایتالیا

پرواز ۶ نوجوان و یک مربی والیبال گلستانی به ایتالیا

سادس/گلستان رئیس هیات والیبال گلستان، از حضور ۶ والیبالیست نوجوان و یک مربی استان در اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا خبر داد.

عیسی سنگدوینی، در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران بامداد روز دوشنبه ٢٢ فروردین، تهران را به مقصد ایتالیا ترک کردند.

وی با بیان اینکه ۶ والیبالیست نوجوان و یک مربی گلستانی در این اردو حضور دارند، ادامه داد: عمران گوگجلی به عنوان “پاسور”، طاها بهبود نیا “سرعتی”، امید سقلی “قدرتی”، محمدرضا آل‌جلیل و آرمین قلیچ نیازی “قطرپاسور”، مرتضی طباطبایی “لیبرو” و حسین دوجی به عنوان “مربی” در این اردو هستند.

رئیس هیات والیبال گلستان با تاکید بر اینکه تیم ملی نوجوانان در این اردو در جام “کورناکیا” شرکت می کند، افزود: برپایی اردوی برون مرزی و بازی‌های تدارکاتی در دو کشور ایتالیا و ترکیه از دیگر برنامه‌های این تیم می باشد.

سنگدوینی، در پایان با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته والیبالیست هایی از استان گلستان در اردوهای مختلف سایر تیم‌های ملی حضور دادند، تصریح کرد: حضور دو خانم و سه آقا در اردوی تیم ملی بانوان و مردان جمهوری اسلامی ایران و هم اکنون نوجوانان، مبین جایگاه این ورزش پرتحرک در استان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *