شهردار جدید دهدشت معرفی شد

سادس/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، شهردار جدید شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی بی‌نظیر بوده است اظهار کرد: اما متاسفانه خیلی از این خدمات در دهدشت نیامده یا تلاش نکردند که بیایند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه شهردار، شهردار همه مسائل شهری از معضلات تا محسنات آن شهر است گفت: شهرداری دهدشت بالای ۲۰۰نفر نیروی انسانی دارد این در حالی است یکی از دغدغه‌های همیشگی شهرداری ساماندهی نیروی انسانی است.

درآمدزایی حلقه مفقوده شهرداری دهدشت 

وی با بیان اینکه شهرداری دهدشت درآمد پایداری ندارد گفت: اتصال شهرداری به دولت رویه غلط است و شهرداری باید به دنبال اقتصاد پایدار باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: درآمدزایی حلقه مفقوده شهرداری دهدشت است.

امام جمعه دهدشت بخشی از مشکلات شهری دهدشت را یادآور شد و افزود: اِلمان‌های شهری دهدشت هویت بومی منطقه‌ای ندارند، در مبلمان شهری نگاه کارشناسانه نیست، معماری ایرانی اسلامی وجود ندارد، امکانات رفاهی در پارک‌ها ناکافیست، طرح بازآفرینی دهدشت ناتوان مانده است.
شهردار جدید دهدشت معرفی شد

وی ضمن همراهی نهاد امامت جمعه دهدشت با شهردار جدید در توسعه شهری از خدمات شهردار پیشین احسان تابش‌نژاد تشکر کرد و گفت: امثال تابش‌نژاد برای دهدشت سرمایه است و با نگاه کیسه دوزی و مال اندزوی به شهرداری نیامد و کار را در بحرانی‌ترین شرایط به عهده گرفت و فردی متدین و اهل حلال و حرام بود و با تمام توان پای کار بود.

شهرداری جولانگاه سیاسی و قبیله‌ای نیست

همچنین کیومرث حاجی‌زاده در این آیین مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک نعمت عنوان و اظهار کرد: دوران خدمت کوتاه و گذراست و باید یک مسئول نام نیک از خود بجای بگذارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح جامع شهری دهدشت را یک پتانسیل خوب برای درآمدزایی شهرداری عنوان کرد.

وی راه‌اندازی کارخانجات شن و ماسه را فرصت‌ دیگر درآمدزایی برای شهرداری عنوان و تصریح کرد: برای صدور مجوز ۲ واحد به شهرداری دهدشت همکاری لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی از دلایلی که پروژه‌ها در کهگیلویه به بهره برداری نمی‌رسند وجود معارضین است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه شهرداری جولانگاه سیاسی و قبیله‌ای نیست گفت: کار شهرداری وسط خیابان است و باید برای مردم کار انجام دهد.

وضعیت عمومی شهری ایده‌آل نیست

همچنین “علیرضا نیکویی زاده” شهردار جدید دهدشت در این مراسم اتحاد و همدلی را باعث توسعه شهری دهدشت عنوان و بیان کرد: هر چند باور دارم کار سخت است اما با اتحاد شورا و شهرداری این مهم میسر خواهد شد.

وی بدهکاری شهرداری بابت پرسنل و برخی ادارات را ۲۲میلیارد تومان عنوان و افزود: وضعیت عمومی شهری ایده‌آل نیست، ان شاءالله با ارتباطات در استان و مرکز امیدواریم بتوانیم منابع مالی برای شهرداری تهیه کنیم.

نیکویی زاده از قانون، اخلاق و منافع عمومی به عنوان سه اولویت کاری خود نام برد و اظهار کرد: باید با مردم شفاف و صادق باشیم و عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش سادس، در پایان این مراسم که با حضور معاون عمرانی استاندار، امام جمعه دهدشت، شورای اداری، شورای تامین شهرستان و جمعی از مردم برگزار شد، از زحمات شهردار پیشین احسان تابش‌نژاد و دو سرپرست شهرداری آقایان موسوی‌نسب و تقوی تقدیر و علیرضا نیکویی‌زاده به عنوان شهردار جدید دهدشت معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *