تعیین تکلیف باغ بودن شش پلاک ثبتی در تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران شش پلاک ثبتی را در خصوص باغ بودن یا نبودن در پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تعیین تکلیف کردند.

به گزارش سادس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف درباره باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا جعفر شربیانی به پلاک ثبتی ۷۹.۱۷۲۷.۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۶۹۳ متر مربع در منطقه یک واقع شده که در سند آن یک قطعه زمین تفکیک شده از یک پهنه سبز عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۰۲۲.۶۱.۵ اشاره کرد و افزود: مساحت این زمین ۳۰۰ متر مربع است که با توجه به توافق انجام شده این زمین زیر ۵۰۰ متر محسوب می‌شود. لذا پیشنهاد می‌کنم از دستور کار خارج شود. بر همین اساس این پلاک ثبتی از دستور کار بررسی شورای شهر تهران خارج شد.

در ادامه شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۴.۱۴۸۳، ۴.۱۴۸۴ و ۴.۱۴۸۵ اشاره کرد و افزود: این زمین مجموعا به مساحت ۵۹۹ متر مربع در منطقه یک واقع شده که حد نصاب درختان لازم را داراست. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۱۲ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۶۳۷۶ و ۶۳۷۸ اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها مجموعا به مساحت ۱۴۳۸ متر مربع در منطقه ۷ واقع شده و در سند آن یک باب عمارت و باغچه عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء پلاک ثبتی ۶۳۷۸ را باغ اعلام کردند و پلاک ثبتی ۶۳۷۶ را غیر باغ اعلام کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۸۰.۲۶۹۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۲۰۳۸ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حدنصاب درختان لازم را دارد. در سند آن نیز یک قطعه زمین مشجر اعلام شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با ۱۸ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند. در ادامه شربیانی به پلاک ثبتی ۴۶۷۸.۲۳۵۵۳.۷۲۶ اشاره کرد و افزود: این زمین در منطقه ۱۵ واقع شده، حدنصاب درختان لازم را ندارد اما کمیسیون ماده ۱۲ رای بر باغ بودن این زمین داده است. همچنین در سند پلاک مادر عنوان مشجر برای این زمین اعلام شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با ۱۴ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۱۸.۸۱۱۵ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۵۸۷ متر مربع حدنصاب درختان لازم را دارد و یک قطعه تفکیک شده از پهنه سبز است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با ۱۷ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *