انتقال انستیتو بین‌المللی بدنسازی به ساختمان شهرداری منطقه ۹ تهران!

انتقال انستیتو بین‌المللی بدنسازی به ساختمان شهرداری منطقه ۹ تهران!

پس از انتخاب شهردار منطقه ۹ به عنوان سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون بدنسازی، کمیته آموزش و انستیتو بین‌المللی این فدراسیون در اقدامی عجیب به محل شهرداری منطقه ۹ منتقل شد.

به گزارش سادس، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۹ تهران اسفند سال گذشته از سوی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان سرپرست کمیته فرهنگی این فدراسیون انتخاب شد.

پس از این انتصاب برنامه هایی همچون نشست خبری رییس فدراسیون جهانی بدنسازی به همراه رییس فدراسیون بدنسازی نیز در شهرداری منطقه ۹ برگزار شد.

در اقدامی جدید نیز کمیته آموزش و انستیتو بین المللی فدراسیون بدنسازی به شهرداری منطقه ۹ نقل مکان کرد تا از این پس مراجعه کنندگان به این کمیته که تعدادشان نیز کم نیست، راهی ساختمان شهرداری شوند.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفت‌وگو با سادس، درباره علت جابجایی کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی به ساختمان شهرداری منطقه ۹، اظهار کرد: سرپرست کمیته آموزش و انستیتو بین المللی فدراسیون بواسطه مراجعه تعداد زیادی از جامعه بدنسازی و پرورش اندام، از ریاست فدراسیون درخواست کرد که مکانی بزرگتر برای این کمیته مهیا شود که در نهایت این کار با هدف پاسخگویی بهتر مسئولان این کمیته به مراجعه کنندگان صورت گرفت.

وی در پاسخ به بی‌سابقه بودن این اقدام در فدراسیون های ورزشی و اینکه چرا مکان این کمیته به ساختمان شهرداری منطقه ۹ منتقل شده است، گفت: این کار در جهت تعامل و همکاری های میان سازمانی صورت گرفته است. به دلیل شرایط دشوار اقتصادی و سنگین بودن اجاره بها، این موضوع با موافقت شهرداری منطقه ۹ انجام شد!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *