محبی: توجه ویژه‌ای به وضعیت حقوق نگهبانان بانک‌ها شود

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به وضعیت حقوق نگهبانان بانک ها شد و گفت که باید اقدام عاجلی برای احقاق حقوق آن ها صورت گیرد.

به گزارش سادس، بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نگهبانان بانک‌ها از حداقل قانون کار برخوردار نیستند و در شرایط سختی به سر می‌برند لازم است اقدام فوری برای احقاق حقوق آن ها انجام شود.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در استان خراسان رضوی گفت: مهمترین و حیاتی ترین درخواست مردم تسریع در انجام پروژه ریلی در این منطقه است. امکان اتمام این پروژه در این سفر وجود داشت و می‌توانستیم یک هدیه تاریخی به مردم بدهیم اما از ضرورت و اهمیت آن کاسته شد و تبعات آن تعطیلی صنایع بزرگ در استان خواهد بود. از معاون اول رئیس جمهور درخواست دارم در جهت جبران مافات اقدامات لازم را ترتیب دهد.

این نماینده مجلس همچنین با قدردانی از اژه ای برای انجام اقداماتی در راستای ارتقای جایگاه قوه قضائیه خواستار شد که برای اجرای عادلانه رای دیوان عدالت اداری در خصوص معلمان اعزامی به مدارس خارج از کشور اقدامات لازم صورت گیرد. وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه هم کمک‌های لازم را صورت دهند تا دو هزار و ۸۰۰ معلم مشمول بیش از این سردرگم نباشند.

محبی در پایان گفت: در زمان تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان نسبت به تصویب آخرین مدرک تحصیلی معلمان تأکید شد، لذا استنکاف از این موضوع برای معلمان هیچ توجیهی ندارد. دست‌اندرکاران در تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون و وزیر آموزش و پرورش باید به این حقوق حقه معلمان توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *