ستاره شهرداری گرگان مقابل شیمیدر چه گفت؟

ستاره شهرداری گرگان مقابل شیمیدر چه گفت؟

فوروارد تیم شهرداری گرگان گفت: در یک دقیقه پایانی کوارتر چهارم تمرکز خود را از دست دادیم، اما در ادامه بازی را کنترل کردیم.

به گزارش سادس، سجاد پذیرفته، فوروارد تیم بسکتبال شهرداری گرگان که عملکرد درخشانی مقابل شیمیدر داشت و با تاثیرگذاری ۲۴ بهترین بازیکن زمین شد، درباره نبودش در بازی نخست اظهار کرد: نظر کادر فنی محترم است و معتقدم بازیکن در هر زمانی که کادرفنی خواست باید بهترین عملکرد را داشته باشد. خدا را شکر امروز به تیم کمک کردم و برنده بازی شدیم.

او درباره بازگشت شیمیدر به بازی در کوارتر پایانی و کشیده شدن این دیدار به وقت‌های اضافه نیز گفت: تیم شیمیدر یکی از بهترین‌های ایران است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. بازیکن خارجی آن‌ها یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که به ایران آمده است. متاسفانه در یک دقیقه پایانی کوارتر چهارم تمرکز خودمان را از دست دادیم و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

پذیرفته افزود: نبود محمد جمشیدی در وقت اضافه به دلیل پنج خطایی شدن، کمی کار را برای ما سخت کرد، اما خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کرده و دومین برد را کسب کنیم.

او درباره رابطه خوب خود با مهران حاتمی نیز توضیح داد: آقای حاتمی حق پدری بر گردن من دارد و واقعا دست بوسشان هستم. بازی سوم هم قطعا مسابقه سختی است و اما برای برد به میدان می‌رویم.

ستاره شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه‌نهایی مقابل شیمیدر، درباره شرایط بدنی بازیکنان گرگان نیز گفت: اطلاع دارید که تیم ما از همه تیم‌ها یک‌ ماه زودتر تمرینات را شروع کرد و واقعا از نظر بدنی خوب هستیم. ان‌شاءالله با یک ریکاوری خوب برای بازی سوم آماده می‌شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *