دعوت «عبدالملکی» ازنخبگان ورزش برای حمایت از ورزش کارگری

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی از قهرمانان المپیک، نخبگان و افراد دارای تجربه در زمینه ورزش دعوت کرد برای ایجاد انگیزه و نشاط برای ورزش کارگران و خانواده هایشان درمجموعه‌های ورزشی کارگران، حضورفعال و مداوم داشته باشند.

به گزارش سادس، «حجت الله عبدالملکی»، درنشست صمیمی با بزرگان ورزش و رسانه، ورزش را مهمترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش دانست.

وی دراین نشست با تاکید براهمیت سلامت جامعه کار و تلاش گفت: بدون شک حضور بزرگان ورزش ایران در جمع خانواده بزرگ ورزش کارگری به رونق بیش از پیش ورزش‌های سلامت محور منجر می شود.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: وزارت مردم درچهاربخش کار، رفاه ، آتیه و اموال مردم به جامعه خدمات مهمی ارائه می کند که با احتساب جامعه ۴۰ میلیونی کارگران و خانواده‌هایشان  نیمی از جمعیت کشو را شامل می شود بنابراین ماموریت بسیار مهمی بر عهده وزارت مردم قرار دارد.

عبدالملکی با تاکید براهمیت سلامت کارگران ادامه داد: هر قدر سلامت کارگران و خانواده شان بیشتر و بهتر تامین شود جامعه‌ای بالنده و پرنشاط تر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: بسیارخوشحالم که شما قهرمانان المپیک و نخبگان ورزش کشور برای ورزش کارگران اهمیت قائل هستید و این موضوع مهم بخشی از دغدغه‌های شماست. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از امروز سفیران ورزش کارگری هستید و این گردهمایی‌ها باید تداوم داشته باشد.

در این نشست محمد چکشیان معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارشی از وضعیت ورزش کارگری  گفت: فدراسیون ورزش کارگری در سال ۹۱ تاسیس شد و امیدوارم در دهه دوم بتوان  قوی ترو با محوریت توسعه سلامت محور به اهداف مهمی که رکن اصلی آن نیروهای کارگری و خانواده هایشان هستند بپردازیم.

وی تاکید کرد: سمت و سوی مهم ما توسعه ورزش همگانی است و در این مسیرسندی ۳ ساله در حال تدوین داریم تا هدفمند و با برنامه حرکت کنیم.

معاون امورفرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی ادامه داد: امیدوارم با حضوروکمک شما قهرمانان و پیشکسوتان به اهدافمان دست یابیم. 

در این آئین معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همه باید کمک کنیم تا ورزش های سلامت محور درجامعه کارگری نهادینه شود. باعلاقمندی وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی به طورقطع آینده خوبی در انتظار سلامت کارگران خواهد بود .

در این نشست، “محمد نصیری”، “حسین رضا زاده”، “ذبیح اله پورشیب”،”شهرام هروی”،”کوروش باقری” و”هوشنگ نصیرزاده” حضور داشتند.

“مرتضی فنونی زاده” پیشکسوت فوتبال، “علیرضا دبیر” رییس فدراسیون کشتی، “غلامحسین زمان آبادی” و “غلامعلی پیرایرانی” از پیشکسوتان رسانه، “محمد انصاری” ملی پوش سابق باشگاه پرسپولیس و “ابراهیم شکوری” دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال پیشنهادهایی برای توسعه و تعمیم ورزش کارگری ارائه کردند.

در این نشست نیز جمعی  از افتخار آفرینان المپیک و بزرگان ورزش و رسانه به بیان دیدگاه‌های خود و اهمیت ورزش‌های سلامت محور و استفاده از پتانسیل بالای ورزش کارگران پرداختند که مورد استقبال عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *