امیر خوش‌خبر: تیم ملی والیبال شکننده است/ سال سختی داریم

امیر خوش‌خبر: تیم ملی والیبال شکننده است/ سال سختی داریم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: سال بسیار سختی داریم و امیدوارم همه به تیم ملی کمک کنند تا برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

به گزارش سادس، امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در نشست خبری کادر فنی تیم ملی بیان کرد: سال بسیار سختی داریم و امید است همیشه رسانه به عنوان یاور تیم ملی کمک کند تا بتوانیم راه سختی را که با تیم متحول شده و  با کادر ایرانی داریم، به خوبی طی کنیم و برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: آرژاننتین قول ابتدایی به ما داده است. البته فرصتی از ما خواسته‌اند تا نهایی کنند. یک احتمال هم وجود دارد که بتوانیم در کانادا با تیم‌هایی مثل آلمان و تیم‌هایی که آنجا حضور دارند بازی تداراتی داشته باشیم. البته هنوز مشخص نیست.

او افزود: از آنجایی که بازی اول ما در لیگ ملت‌ها به میزبانی برزیل است، تصمیم آقای عطایی این بود که به کشورهای آن منطقه برویم و بازی دوستانه برگزار کنیم، به همین دلیل روی برزیل تمرکز کردیم که نشد، آمریکا، آرژانتین و کانادا هم باید بررسی شود.

سرپرست تیم ملی والیبال در پایان گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم همه کمک کنند تا تیم جوان و شکننده تیم ملی به موفقیت برسد. همه باید دست به دست هم بدهیم تا والیبال بتواند به مسیر خود ادامه دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *