کلوپ: پیروزی برابر سیتی به معنای قهرمانی نیست

کلوپ: پیروزی برابر سیتی به معنای قهرمانی نیست

سرمربی لیورپول گفته است که پیروزی روز یکشنبه تیمش در برابر منچسترسیتی به این معنا نیست که عنوان قهرمانی لیگ برتر از آن آن‌هاست و باشگاه باید روی برد در تمام بازی‌های باقیمانده خود تمرکز کند تا موفقیت را تضمین کند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، بازی حساس این هفته سیتی و لیورپول در منچستر از سوی بسیاری به عنوان یک دیدار تعیین کننده عنوان قهرمانی یاد می‌شود، با پیروزی سیتی در این دیدار آن‌ها در هفت بازی باقی مانده به اختلاف چهار امتیازی با لیورپول می‌رسند در حالی که لیورپول  در صورت برتری در این دیدار با دو امتیاز اختلاف نسبت به رقیب خود صدر را تصاحب خواهد کرد. 

کلوپ به خبرنگاران گفت: بازی با منچسترسیتی از حساسیت بالایی برخوردار است و هر دو تیم قطعا با تمام توان خود در این دیدار ظاهر می‌شوند. با این حال چیزی که مشخص است این است که این دیدار به هیچ وجه نمی‌تواند تعیین کننده قهرمانی باشد. تا پایان لیگ برتر بازی‌هایی باقی مانده است و هر کدام از این بازی‌ها امتیازهای جداگانه دارد و می‌توانند قهرمان را مشخص کنند. همه اهمیت بازی بعدی را می‌دانند، اما بعد از این بازی، بازی‌های دیگری در رقابت‌های دیگر و در لیگ برتر نیز وجود خواهد داشت.

لیورپول با پیروزی مهم ۳-۱ مقابل بنفیکا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه، خود را برای این دیدار آماده کرد، در حالی که شاگردان پپ گواردیولا در همان شب اتلتیکو مادرید را شکست دادند.

کوین دی بروین هافبک سیتی نیز گفت که بدون توجه به نتیجه یک‌شنبه، هنوز چیزهای زیادی برای بازی کردن وجود دارد.

او به وب سایت رسمی باشگاه گفت: به عنوان یک بازیکن، شما می‌خواهید بازی‌ها و جام‌های زیادی را ببرید و اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید در این بازی‌های بزرگ پیروز شوید. اما اگر برنده شوید، مساوی کنید یا ببازید، هنوز چیزهای زیادی برای بازی کردن وجود دارد. نباید همه چیز را در این دیدار خلاصه کرد.

جان استونز، هم تیمی دی بروین نیز به لیورپول هشدار داد که سیتی با شکست دادن لیورپول صدر جدو.ل رده بندی را حفظ خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد قرمزها خودشان را به صدر جدول برسانند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *