رضایی‌فر: بدون تمرکز و پر اشتباه بودیم

رضایی‌فر: بدون تمرکز و پر اشتباه بودیم

ملی‌پوش شیمیدر قم معتقد است که در بازی مقابل شهرداری گرگان، تمرکز کافی نداشته و پر اشتباه بوده‌اند.

به گزارش سادس، نوید رضایی‌فر گارد ملی‌پوش تیم شیمیدر قم پس از باخت مقابل شهرداری گرگان توضیح داد: بازی سختی مقابل تیم‌ شهرداری گرگان که تیم خیلی خوبی است. هر تیم برای صعود به فینال باید سه برد را کسب کند که کار سختی است.

او ادامه داد: متاسفانه امروز تمرکز کافی را در بیشتر زمان بازی نداشتیم. خصوصا در نیمه اول و کوارتر چهارم که بازی را از دست دادیم. به تیم گرگان تبریک می‌گویم و امیدوارم بازی دوم م اشتباهات این بازی را تکرار نکنیم و مسلما برای جبران این نتیجه در بازی دوم به میدان می‌رویم.

ستاره شیمیدر قم درباره حضور هواداران نیز توضیح داد: خیلی خوشحال شدم که هر دو تیم تماشاگر داشتند. هواداران بعد از دو سال با تشویق‌های خود حس و حال خوبی به بازی دادند و امیدوارم در بازی‌ها و مراحل بعدی بیشتر از این‌ها شاهد حضور آن‌ها باشیم.

رضایی‌فر در پاسخ به این سوال که چرا شیمیدر در کوارتر چهارم نتوانست همانند کوارتر سوم عمل کند؟ اظهار کرد: متاسفانع نتوانستیم بازی را کنترل کنیم، خصوصا در نیمه اول و کوارتر چهارم. در کوارتر سوم بازی را گرفتیم و پیش افتادیم، اما در کوارتر چهارم خطاهای ما زیاد شد. فکر کنم ۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه به پایان مانده بود که ما پنج خطایی شدیم و کار را سخت کرد. در دفاع و حمله اشتباه داشتیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *