جمع آوری ۴۰۰ معتاد متجاهر ظرف ۴۸ ساعت/ کاهش سرقت‌های نوروزی رهآورد همدلی با پلیس

سادس/گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به نتایج درخشان همدلی و هم افزایی در اقدامات فرهنگی و اجتماعی، گفت: با جمع آوری ۴۰۰ معتاد متجاهر نقش به سزایی در کاهش آمار سرقت های استان ایفا شد.

مهدی طالبی در گفت و گو با سادس با اشاره به اینکه به محض ورود در مسند خدمتگزاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به صورت میدانی وارد عرصه شدیم، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که در همان ابتدا به آن پرداختیم فراهم کردن بستر رشد، تفکر و ایده پردازی همکاران توانمندم در مجموعه ستاد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به دستور استاندار محترم مبنی بر ایجاد فضای امن و به  دور از تصاویر نامناسب در ایام نوروز به سرعت با وجود محدودیت های اعتباری و نیروی انسانی با همکاری پلیس، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، هلال احمر و دستگاه قضا ظرف ۴۸ ساعت بالغ بر ۴۰۰ معتاد متجاهر را جمع آوری و در مراکز ماده ۱۶ ساماندهی کردیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با تاکید بر اینکه امسال در ایام نوروز با همدلی صورت گرفته به کمک نیروی انتظامی رفتیم، خاطرنشان کرد:همین موضوع باعث شد تا با کاهش هفت درصدی سرقت در ایام نوروز مواجه شویم.

طالبی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در دوره جدید مدیریت در دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با استقرار نگاه کارشناسی و فنی گامهای بزرگی رابرداریم، ادامه داد: در این مسیر بر روی کمک همه نخبگان، جوانان انقلابی، مجموعه های مردم نهاد و دلسوزان استان حساب کرده ایم.

وی از حمایت های استاندار و معاون سیاسی و امنیتی وی از رویکرد جدید دبیرخانه این شورا، تصریح کرد: به زودی برنامه های جامع و علمی را برای شتاب دهی به حرکت دبیرخانه در کمیته توسعه شورا مطرح خواهیم کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان بزرگترین رسالت امروز در حوزه تخصصی این شورا را تمرکز تلاشها بر اجتماعی کردن اقدامات دانست و اضافه کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشور تنها از مسیر ایجاد جامعه ای سالم، بالنده، پیشرو و با نگاهی اجتماعی محقق خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *