لزومی به افطاری‌دادن وزارت‌خانه‌ها آن هم از جیب بیت‌المال وجود ندارد

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: زمزمه هایی شنیده شده که قرار است بعضی از وزارت خانه ها، استانداری ها، ادارات و نهادها با حضور خانواده هایشان با پول بیت المال افطاری بدهند. با توجه به مشکلات معیشتی مردم هیچ لزومی به افطاری دادن آن هم از جیب بیت المال وجود ندارد.

به گزارش سادس، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری با محکوم کردن حادثه روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: توطئه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی محکوم می کنیم. توقع می رود هر چه سریعتر عاملان جنایت حرم مطهر رضوی دستگیر شده و به سزای جنایت ننگین‌شان برسند. البته یک بخشی از آن ها دستگیر شده است.

وی در تذکری دیگر گفت: زمزمه هایی شنیده شده که قرار است بعضی از وزارت خانه ها، استانداری ها، ادارات و نهادها با حضور خانواده هایشان با پول بیت المال افطاری بدهند. با توجه به مشکلات معیشتی مردم هیچ لزومی به افطاری دادن، آن هم از جیب بیت المال وجود ندارد.

آصفری در پایان اظهار کرد: باید به دیوان محاسبات ماموریت داده شود تا اگر وزارت خانه ها، سازمان ها و استانداری قصد افطاری دادن با بیت المال دارند، با آن ها برخورد شده و جلوی آن گرفته شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *