دروازه‌بان پیکان: در استقلال فهمیدم که ممکن است فوتبالم تمام شود

دروازه‌بان پیکان: در استقلال فهمیدم که ممکن است فوتبالم تمام شود

دروازه‌بان پیکان می‌گوید در دوران حضور در تمرینات پیش فصل استقلال در دوره مربیگری استراماچونی، پی برد که در رباط صلیبی خود مصدومیت دارد و برای همین دو سالی از فوتبال دور بود.

به گزارش سادس، محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: خدا را شکر بعد از تعطیلات، تمرینات منظمی انجام دادیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم دست یافتیم. می‌توانستیم برنده شویم اما خواست خدا همین بود.

او درباره اینکه داور می‌توانست خطای او روی حسین‌زاده، مهاجم استقلال را با کارت قرمز پاسخ دهد، گفت: به نظرم اخراج شدن سختگیرانه بود. باز هم کارشناسان می‌توانند جواب دهند.

دروازه‌بان پیکان درباره اینکه اخراج مدافع استقلال درست بود یا نه گفت: اگر مدافع استقلال خطا نمی‌کرد، بازیکن ما با دروازه‌بان تک‌به‌تک می‌شد. درباره این صحنه هم کارشناسان باید نظر دهند.

ناصری درباره اینکه دو سال قبل دچار مصدومیت شد و دو سالی از فوتبال دور بود، اظهار کرد: بعد از مصدومیت شرایط برای بازیکنان در ایران سخت است. کادر فنی پیکان اعتماد کردند و شرایطی را رقم زدیم که خوب پیش رفت. مصدومیتم از زمانی شروع شد که استراماچونی سرمربی تیم بود. من در تست ایفمارک متوجه شدم که رباط صلیبی من کشیده شده و فوتبال بازی کردن با این وضعیت خطرناک است و ممکن است فوتبالم تمام شود. با مشورتی که از پزشکان گرفتم، عمل کردم و مدتی از فوتبال دور بودم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *