کلوپ: عملکرد من در لیورپول با کسب جام سنجیده نمی‌شود

کلوپ: عملکرد من در لیورپول با کسب جام سنجیده نمی‌شود

سرمربی تیم لیورپول عنوان کرد او برای کسب جام در لیورپول تحت فشار نیست.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی استار، لیورپول تاکنون توانسته است قهرمان جام اتحادیه این فصل شود. “قرمزها” همچنان به طور کامل در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و شانس قهرمانی در این جام‌ها را دارد. برای یورگن کلوپ پیشرفت تیمش مهم‌تر از کسب عناوین است.

برای یورگن کلوپ موفقیت های دوران حرفه ای او در باشگاه لیورپول بستگی به جام ندارد. کلوپ قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا لیسبون گفت: من زمانم را در اینجا با کسب جام ها قضاوت نمی کنم. پیشرفت ما در مورد نحوه بازی، نحوه پیشرفت و وضعیت باشگاه است. باید در زمینه شکل بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم. جام ممکن است به دست بیاید یا به دست نیاید.

کلوپ هشدار داد که انتظارات بسیار زیاد است. این مرد ۵۴ ساله گفت: همه ما می‌دانیم: یک اشتباه، یک لغزش کوچک و حداقل یک مسابقه همه چیز را از بین می برد.  باید بسیار مراقب باشیم و بازی به بازی پیش برویم.

شنبه “قرمزها” یک برد راحت خانگی ۲ بر صفر مقابل واتفورد  به دست آوردند و اعتماد به نفس خود را برای دوئل با بنفیکاافزایش دادند. پنج روز پس از بازی در لیسبون یک دیدار بسیار حساس در فوتبال انگلیس و اروپا برگزار می شود و منچسترسیتی باید در خانه به دیدار لیورپولی برود که با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند. دوباره یک هفته بعد، دو تیم دوباره در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم خواهند رفت.

سرمربی تیم لیورپول در پایان گفت: اگر قهرمان شویم که خوب است ولی اگر قهرمان نشویم سال آینده برای کسب آن تلاش خواهیم کرد و به تیم قهرمان تبریک می گوییم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *