دبیر فدراسیون سه گانه: استعفا ندادم و به آن فکر هم نمی‌کنم


سه گانه

دبیر فدراسیون سه‌گانه با رد شایعه استعفایش به صراحت اعلام کرد استعفا نداده است و چون رییس فدراسیون احساس خطر کرده نمی‌خواهد او همچنان در این پست باشد.

به گزارش سادس، در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون سه گانه، محمد علی صبور رییس فدراسیون در نظر داشت دبیر و نایب رییس خود را عزل کند که مورد موافقت اعضای مجمع قرار نگرفت. پس از آن عنوان شد که آنها از سمت خود استعفا کرده‌اند که دبیر فدراسیون این مسئله را رد کرد.

 عزیز شلال‌نژاد در گفت و گو با سادس در باره شایعه استعفای خود از سمت دبیری فدراسیون بیان کرد: من استعفا نداده‌ام، اصلا استعفا نمی‌دهم و به آن فکر هم نمی‌کنم. رییس فدراسیون نمی‌خواهد ما باشیم زیرا احساس خطر کرده و فکر می کند کسی که کار انجام می‌دهد می خواهد جای او بنشیند. من ۵۰ سال است صبور را می‌شناسم و همشهری‌اش هستم ، حتی برایش قسم خورده‌ام که من فقط آمده‌ام کمکش کنم اما نمی‌خواهد، حتی بلافاصله شخصی را به وزارت ورزش معرفی کرده است.

 او در مورد شرایط سه گانه گفت: فدراسیون سه گانه باید ساماندهی شود.  ۱۰-۱۲ سال استه جایگاهی در آسیا و جهان نداریم و ورزشکاری هم باقی نمانده است. بس است دیگر، چه چیز از این رشته ورزشی می‌خواهد؟ خب  برود تا کسی بیاید که سه گانه را ساماندهی کند.

 انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *