سیاهکلی: مردم از کیفیت، قیمت و نحوه واگذاری خودرو ناراضی هستند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از کیفیت، قیمت و نحوه واگذاری خودرو ناراضی هستند و بر این اساس جمع قابل توجهی از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر صمت را ارائه کردند.

به گزارش سادس، لطف الله سیاهکلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: ما نماینده مردم هستیم و باید زبان گویای آنها باشیم. یکی از خواسته های مهم مردم ساماندهی وضعیت نامناسب خودرو است. مردم از کیفیت، قیمت و نحوه واگذاری خودرو ناراضی هستند و بر همین اساس جمع قابل توجهی از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر صمت را ارائه کردند.

وی افزود: البته نمایندگان مردم بارها با وزیر صمت صحبت کردند اما تاکنون نتیجه ای که قابل قبول باشد، حاصل نشده است. در همین رابطه یکی از پایگاه خبری های دولتی در اقدامی غیر اخلافی و غیر حرفه ای و بدون سند و مدرک تهمت هایی نثار نمایندگان مردم کرده و آنها را منفعت طلب معرفی کرده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه در تذکری به وزیر ارشاد گفت: اینجانب از وزیر ارشاد درخواست دارم تا به موضوع رسیدگی کرده و نتیجه را به مجلس گزارش دهد. همچنین نشر اکاذیب و تشویش اذهان مردم از دیگر اقدامات این پایگاه خبری است که از هیات رئیسه و کمیسیون اصل ۹۰ درخواست دارم تا موضوع را در چارچوب قانون پیگیری کرده و اقدام لازم جهت اعاده حیثیت نمایندگان صورت گیرد.

نیکزاد نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر نماینده قزوین گفت: اینکه یک پایگاه خبری این اقدام را انجام داده غیر اخلاقی و غیر قانونی است. استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان است و کسی نمی تواند بر آن ایراد بگیرد و مراحل خود را در قانون آیین نامه داخلی مجلس دارد. بنابراین به نیابت از مردم نمایندگانشان حق دارند از حقوق قانونی خودشان و مردم استفاده و دفاع کنند.

وی افزود: ما این قضیه را قبول نداریم و حتما وزیر ارشاد باید این موضوع را رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *