آمریکا ننشسته تا دوباره به ما ببازد/ بالای ۷۰ درصد صعود می‌کنیم

آمریکا ننشسته تا دوباره به ما ببازد/ بالای ۷۰ درصد صعود می‌کنیم

دروازه‌بان و مربی پیشین تیم‌ملی معتقد است که شانس صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی بالای ۷۰ درصد است.

منصور رشیدی، مربی و دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سادس درباره هم‌گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (اوکراین – ولز/ اسکاتلند) اظهار کرد: من تصور می‌کنم اسکاتلند تیم خوبی است و از پلی‌آف به جام جهانی می‌آید. اسکاتلند تیمش از سال ۱۹۷۸ خیلی بهتر شده، همانطور که تیم ایران بهتر شده است.

او افزود: ما در ۱۰۰ سال اخیر هیچ‌وقت نشده بود که بیست و خرده‌ای بازیکن لژیونر در اروپا داشته باشیم. البته علاوه بر اسکاتلند نسبت به سال ۷۸، آمریکا هم نسبت به سال ۹۸ پیشرفت کرده و بازیکنان شاخصی دارد. ۱۰۰ درصد بازی‌های خوبی در جام جهانی خواهیم دید.

مربی پیشین تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که شانس ایران برای صعود از مرحله گروهی چقدر است، گفت: به نظرم شانس‌مان بالای ۷۰ درصد است. باید امید داشته باشیم. برزیل یا هر تیم دیگری هم در گروهمان بود باید امید به صعود داشته باشیم. انگلیس تیم قدرتمندی است و تغییرات مثبتی داشته است. آن‌ها یک زمانی از هر جا توپ را روی دروازه سانتر می‌کردند اما الان فوتبال بازی می‌کنند.

رشیدی در پایان گفت: اگر اسکاتلند برنده پلی‌آف باشد، تیمی است که بازی‌شان شبیه انگلیس است. آمریکا هم ننشسته که مانند دفعه قبل به ما ببازد. به نظرم با این که مشکلات بین دو کشور حل نشده ولی بازی قشنگی از آب در خواهد آمد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *