سربازان را فرزندان خود بدانیم/ امید آفرین باشیم

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه امید آفرین باشیم، گفت: سربازان را مانند فرزندانمان بدانیم.

به گزارش سادس و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع)  استان سمنان،اظهار داشت: حامل پیام سلام و خداقوت سردار “اشتری” فرمانده کل انتظامی کشور به همکاران هستم.

وی افزود: در حوزه انتظامی،وظیفه مهمی با عنوان تامین نظم و امنیت بر عهده داریم و با ایجاد این امنیت برای اشتغال آفرینان، شرکت های دانش بنیان، کارخانجات، می توانیم شعار امسال را که مقام معظم رهبری “مد ظلله العالی ” سال”تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” عنوان کردند، را تحقق ببخشیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به آیات قرانی در خصوص رفتار حکیمانه گفت: ما حلقه اول اتصال مردم با حکومت هستیم و نحوه گفتار ما می تواند آرامش بخش باشد؛می بایست امید آفرین باشیم و با مردم با ادبیات خوب و صحیح رفتار کنیم، با احترام برخورد کردن روش انبیاء الهی است.

سردار مهری در پایان گفت: سربازان را مانند فرزندانمان بدانیم و از استعداد  این عزیزان در زمینه دفاعی، امنیتی و انتظامی استفاده کنیم.

 گفتنی است؛ سردار عبدالله حسنی  نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی حاکم کردن ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است و شرط آن تبعیت از ولایت است و خادم خوبی برای مردم بودن و سرباز خوبی برای ولایت بودن نیاز به هدایت گری خوبی دارد که بحمدالله در فرماندهی کل انتظامی این اتفاق می افتد.

وی به اقدامات خوب پلیس استان در حوزه انتظامی و ترافیکی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اشاره کرد و گفت: حضور نیروها در سطح جاده های استان چشمگیر بوده و تا این لحظه وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *