پیروزی سخت مهرام برای بقا در لیگ بسکتبال/ خارجی‌ها حرف اول را زدند

پیروزی سخت مهرام برای بقا در لیگ بسکتبال/ خارجی‌ها حرف اول را زدند

تیم مهرام تهران در یک بازی سخت نظم‌آوران سیرجان را تنها با سه امتیاز اختلاف شکست داد تا در لیگ باقی بماند.

به گزارش سادس، در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم مهرام تهران موفق شد با کسب یک پیروزی سخت در مصاف با نظم‌آوران سیرجان، سری را یک بر یک مساوی کرده و از حذف زود هنگام خود جلوگیری کند.

شاگردان مصطفی هاشمی که برای ادامه حضور خود در مسیر قهرمانی به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، همانند بازی اول مقابل شاگردان آرزومندی شروع خوبی نداشتند و کوارتر نخست را ۲۴-۱۶ واگذار کردند. در کوارتر دوم اما این تیم مهرام بود که ۲۰-۲۷ پیروز شد تا نیمه نخست با نتیجه نزدیک ۴۴ – ۴۳ به سود نظم‌آوران پایان یابد.

با شروع نیمه دوم هم این شاگردان مصطفی هاشمی بودند که ۱۲ – ۲۷ کوارتر سوم را پیروز شدند تا با وجود شکست ۳۱-۲۱ در کوارتر چهارم، مجموعا ۸۷ – ۹۰ برنده بازی دوم سری یک چهارم نهایی مقابل نظم‌آوران سیرجان شوند. 

بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود پیروز شود، راهی مرحله بعد می‌شود. به این ترتیب هر دو تیم با یک برد به سراغ بازی سوم خواهند رفت تا تیم برنده در بازی سوم راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

پیروزی سخت مهرام برای بقا در لیگ بسکتبال/ خارجی‌ها حرف اول را زدند
اسلم دانک «نیکولا دراگوویچ» سنتر تیم نظم‌آوران سیرجان روی سبد مهرام تهران

در این دیدار «جروم رَندل» پوینت گارد آمریکایی – اوکراینی تیم مهرام با کسب ۳۵ امتیاز، یک ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد. «سامرز» سنتر آمریکایی مهرام نیز در این بازی عملکرد درخشانی داشت و تنها یک ریباند تا ثبت دبل‌دبل کم آورد. او در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند و یک پاس گل کسب کرد تا تاثیر گذاری ۲۴ را به ثبت برساند.

در ترکیب تیم نظم‌آوران سیرجان نیز امیر طاهرخانی تاثیر گذارترین بازیکن بود. او با کسب ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس گل، تنها یک ریباند تا دبل‌دبل کم آورد و با تاثیرگذاری ۲۴ بهترین بازیکن تیم خود شد.

«آنتون پونکراشف» گارد روسیه‌ای تیم‌ نظم‌آوران سیرجان نیز در این عملکرد درخشانی داشت. او با کسب ۲۰ امتیاز، یک ریباند و ۱۲ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۲۲ را بر جای گذاشت. دیگر ستاره نظم‌آوران نیز «نیکولا دراگوویچ» صربستانی بود. او با کسب ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت تاثیرگذاری ۲۳، امتیاز آورترین بازیکن تیم خودش شد.

نتایج بازی‌های دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ برتر به شرح زیر رقم خورده است:

بازی اول: ۸۹ – ۶۷ نظم‌آوران سیرجان

بازی دوم: ۸۷ – ۹۰ مهرام تهران

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *