۵۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان شاهین فردا پرداخت می‌شود

 ۵۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان شاهین فردا پرداخت می‌شود

سادس/بوشهر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: فردا ۵۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت و تمرینات پیگیری خواهد شد.

شاهین شهرداری بوشهر یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اکنون با کسب ۱۰ امتیاز، در جایگاه هفدهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.

به گزارش سادس و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سعید مسیگر، مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفتگویی کوتاه اظهار کرد؛ طی پیگیری‌های که در چند روز اخیر انجام شد، روز سه شنبه ۵۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت و تمرینات پیگیری خواهد شد.

وضعیت تیم ایرانجوان دیگر تیم باسابقه شهر بوشهر در جدول رده بندی گروه الف لیگ ۲ هم  خوب نیست چرا که این تیم از ۱۶ بازی تنها ۴ امتیاز کسب کرده و در قعر جدول قرار دارد.  

ایرانجوان در بازی با سپیدرود در میدان حاضر نشد و اگر در یک دیدار دیگر حضور پیدا نکند و طبق قانون از جدول مسابقات اخراج می‌شود. از این رو سقوط این تیم به دسته پایین‌تر هم اتفاق محتملی است و بعید نیست با حضور نیافتن در یک مسابقه دیگر حتی از جدول بازی ها اخراج شود!.

فوتبال بوشهر در سال‌های اخیر ستاره‌های درخشانی را به فوتبال ایران معرفی کرده است از مهدی طارمی گرفته تا مهدی قایدی و محمد محبی اما تیم‌داری در این استان حال خوشی ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *