نخستین برد مدافع قهرمانی لیگ بسکتبال در یک چهارم نهایی

نخستین برد مدافع قهرمانی لیگ بسکتبال در یک چهارم نهایی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نخستین بازی خود در یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان را با برتری پشت سر گذاشت.

به گزارش سادس، از ساعت ۱۵ امروز (یک‌شنبه) ۷ فروردین ۱۴۰۱، دومین بازی از دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی برابر حریف خود مس رفسنجان به پیروزی دست یافت.

شاگردان مهران حاتمی شروع خوبی در این دیدار داشتند و کوارتر نخست را ۲۰-۱۸ با برتری پشت سر گذاشتند، اما در کوارتر دوم این تیم مس رفسنجان بود که نبض بازی را در اختیار گرفته و با برتری ۱۳-۲۴ در کوارتر دوم، ۳۳ – ۴۲ برنده نیمه نخست شده و پیروز به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم اما باز هم این تیم شهرداری بود که با درخشش «پری پتی» و محمد جمشیدی قدرت خود را به حریف دیکته کرده و کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب ۲۱-۱۳ و ۲۱-۱۱ پیروز شد تا در مجموع ۷۵ – ۶۶ پیروز بازی نخست شود و سری را یک بر صفر پیش بیافتد.

ستاره این دیدار محمد جمشیدی کاپیتان و فوروارد ملی‌پوش تیم شهرداری گرگان بود. او در این بازی تنها یک ریباند کم آورد تا دبل‌دبل کند. جمشیدی با کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند و ۴ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۵ را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن زمین شود. 

«پری پتی» گارد آمریکایی شهرداری گرگان نیز در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند و یک پاس گل را کسب کرد تا تأثیرگذاری ۲۲ را به ثبت برساند. البته امتیاز آورترین بازیکن زمین محمد جمشیدی با ۲۵ امتیاز بود

دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود. هر تیمی که دو برد را مقابل حریف خود کسب کند برنده سری خواهد بود و راهی چهار تیم پایانی می‌شود. به این ترتیب شهرداری گرگان یک بر صفر در سری از حریف خود پیش افتاده است.

در دیگر بازی امروز نیز مهرام تهران و نظم آوران سیرجان از دقایقی پیش به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *