افزایش ۶۳ درصدی ورود خودرو به گلستان در طرح نوروزی ۱۴۰۱

سادس/گلستان رئیس پلیس راه استان گلستان از افزایش ۶۳ درصدی ورود خودرو به گلستان از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

علی عبدی امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا نوروز سال گذشته با محدودیت سفر همراه بود اما امسال براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ورودی خودروها به گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش حدود ۶۳ درصدی همراه بوده است، افزود: رانندگان برای حفظ جان خود و سایر کاربران جاده ای ضوابط و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان با بیان اینکه در استان گلستان در کمیته هماهنگی سفر برای حفظ جان شهروندان و ایمنی مسافران نوروزی پویش منفی ۲۰ راه اندازی شده است، تصریح کرد: رانندگان گلستانی و همچنین مسافران نوروزی هنگام تردد در استان گلستان باید سرعت خودرو خود را تا ۲۰ کیلومتر کاهش دهند تا در پایان طرح نوروزی حوادث جاده ای به حداقل برسد.

عبدی از رانندگان خواست هنگام رانندگی از رفتارهای پرخطر به ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و تأکید کرد: رانندگان از عجله و شتاب موقع رانندگی بپرهیزند، همچنین هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

گفتنی است؛ از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین ماه جاری بالغ بر یک میلیون و ۴۳۹ هزار بازدید از جاذبه های گردشگری استان گلستان انجام شده است، همچنین بیش از ۸۲ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتگاهی رسمی استان گلستان اقامت داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *