سفر فرمانده ناجا به پاکدشت/ از مردم نهایت همکاری را خواهانم

سادس/تهران فرمانده نیروی انتظامی گفت: در روزهای پایانی هفته اول تعطیلات نوروزی ، شاهد آغاز موج بازگشت‌ها به استان‌های مبداء هستیم و ضمن توصیه به همکارانم برای انجام وظایف در چارچوب قانون و اخلاق ، از مردم نهایت همکاری با همکاران خود در فرماندهی انتظامی را خواهانم.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر جمعه ۵ فروردین با حضور در پلیس راه شریف آباد_گرمسار ضمن دیدار با فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی و تبریک سال نو از نزدیک در جریان کیفیت و نحوه ارائه خدمات این مجموعه قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در روزهای پایانی هفته اول تعطیلات نوروزی ، شاهد آغاز موج بازگشت‌ها به استان‌های مبداء هستیم و ضمن توصیه به همکارانم برای انجام وظایف در چارچوب قانون و اخلاق ، از مردم نهایت همکاری با فرزندان خود در فرماندهی انتظامی را خواهانم.

سردار اشتری به حضور شبانه‌ و روزی بیش از ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان انتظامی در طرح نوروزی برای تسهیل در تردد و ارائه خدمات به شهروندان در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش چشمگیر مسافرت‌های نوروزی تعداد مصدومان جاده‌ای سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *