بنتو: نتیجه کاملا عادلانه بود

بنتو: نتیجه کاملا عادلانه بود

سرمربی تیم ملی کره جنوبی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ایران ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سادس، در هفته نهم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، کره جنوبی و ایران از ساعت ۱۵:۳۰(۱۹ به وقت محلی) در ورزشگاه جام جهانی سئول به میدان رفتند که این دیدار با ۲ گل به نفع کره جنوبی پایان یافت.

سون هیونگ مین در دقیقه ۲+۴۵ و کیم یونگ وون در دقیقه ۶۳ برای کره جنوبی گلزنی کردند.

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی پس از بازی گفت: نتیجه کاملا عادلانه بود. تعداد تماشاگران همیشه روی بازی تاثیر می‌گذارد. از حمایت هواداران در تمام طول بازی متشکرم. مهم است که تا حد امکان هواداران را خوشحال کنیم. به بازیکنان افتخار می‌کنم. امیدوارم که از آن راضی باشید. همانطور که انتظار می‌رفت مسابقه سختی بود. ایران تیم خوبی است و حریف قدرتمندی است. حریف فشار خوبی را در نیمه اول به ما آورد. با این حال در اواخر نیمه اول عملکرد بهتر شد و نیمه دوم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای گرفتیم.

او در ادامه گفت: گلی که در پایان نیمه اول به ثمر رسید مهم بود، اما ما اشتباهات آسان زیادی مرتکب شدیم و در نیمه دوم این وضعیت را بهتر کردیم. به سرعت توپ را از حریف می‌گرفتیم و در بخش یک سوم پایانی تعادل حریف را به هم زدیم و موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم. گل اول برای تیم بسیار مفید بود اما مهم‌ترین چیز نحوه بازی ما در نیمه دوم است. مالکیت توپ ما بهتر بود. ما هم‌چنین در حالی بازی کردیم که به دنبال برد بودیم ولی چشم به زدن گل‌های بیش‌تر داشتیم. 

بنتو درباره سون هیونگ مین نیز گفت: هیونگ مین وضعیت خوبی دارد و تجربه زیادی در اروپا دارد. سعی می‌کنم ضمن ایجاد انگیزه در تیم ملی به همه اعضای تیم  از جمله سون کمک کنم و می‌خواهم شادی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.  مهم این است که به عنوان یک تیم بازی کنیم و عمل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *