بیش از ۵۷۱ هزار تردد نوروزی در جاده‌های گلستان ثبت شد

سادس/گلستان رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ثبت ۵۷۱ هزار و ۳۶۷ تردد از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تاکنون در جاده‌های گلستان خبر داد.

عبدالحمید قورچاقی در گفتگو با خبرنگار سادس اظهار کرد: رانندگان و کاربران وسایل نقلیه برای حفظ جان خود و جلوگیری از تصادفات باید قوانین و الزامات رانندگی را رعایت کنند، در همین راستا پویش منفی ۲۰ از آغاز طرح نوروزی در محورهای بزرگراهی و شریانی استان گلستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم در خصوص پویش منفی ۲۰ به شهروندان، کاربران خودروها و جامعه حمل و نقل استان گلستان انجام شده است، افزود: خوشبختانه پویش منفی ۲۰ با استقبال مطلوب جامعه هدف همراه بوده و امیدوارم با اجرای این طرح شاهد حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان گلستان نباشیم.

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه مسافران نوروزی از چهار محور وارد استان گلستان می شوند، تصریح کرد: آمارها در سامانه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نشان می دهد که در دوم فروردین ماه ۱۴۰۱، ۴۴ هزار و ۳۸۲ خودرو وارد استان گلستان شدند.

قوچاقی با اشاره به آمار کل ترددهای ثبت شده در محورهای استان گلستان، گفت: دستگاه های ترددشمار ما تردد ۵۷۱ هزار و ۳۶۷ خودرو را در استان گلستان ثبت کردند، همچنین در بخش جابه‌جایی مسافر نزدیک به ۴ هزار و ۷۹۴ مسافر از حوزه حمل و نقل جاده ای استقبال کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۳۶ نفر از حوزه حمل و نقل ریلی و ۲۵۴ مسافر از حمل و نقل هوایی استفاده کردند، یادآور شد: پیش فروش بلیط اتوبوس در گلستان در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۴۰۱، ۴۵۴ نفر بوده است، همچنین بیشترین تردد ثبت شده مربوط به محور گرگان به علی آبادکتول بود که در این محور ۳۸ هزار و ۶۶۰ تردد توسط دستگاه ها و سامانه های ترددشمار ما ثبت شده است.

نماینده تام الاختیار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ستاد خدمات سفر گلستان با بیان اینکه دوربین های نظارتی و ثبت تخلفات در محورهای مختلف استان گلستان فعال هستند، بیان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان گلستان باز است و از تمامی مسافران نوروزی درخواست می کنم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *