زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان در اسدآباد فراهم می‌شود

سادس/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان اسدآباد در دو حوزه مورد تاکید مقام‌ معظم رهبری در بحث کشاورزی و دامپروری زمینه و بستر مناسب را برای جهش دارد  که با توجه به شعار سال در اولین اقدام تلاش بر آن است زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان در زمینه های فوق را در شهرستان فراهم کنیم.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: نامگذاری سال ۱۴۰۱ از طرف مقام معظم رهبری به سال «تولید؛ دانش‌بنیان،اشتغال‌آفرین» فرصت مغتنمی فراهم آورده تا از این فرصت طلایی در توسعه شهرستان اسدآباد بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه در زمینه سیب زمینی و چغندرقند و بسیاری از محصولات دیگر جلگه اسدآباد و مناطق حاصلخیز این شهرستان فرصت برتر شهرستان بوده که نباید از آن غافل شد، افزود: بیکاری فزاینده در شهرستان اسدآباد با رشد و رونق تولید قابل درمان است،اگر چه از عدم توجه به مبحث اشتغال در شهرستان در سالیان متمادی گلایمندیم و بارها نیز گفته ام از اینکه جوان تحصیل کرده ما به دنبال مشاغل خدماتی باشد را مایه تأسف می‌دانیم.

سرمدی واله یاد آور شد: شعال سال ۱۴۰۱ فرصت طلایی برای ورود دانش بنیان‌ها به شهرستان بوده که با این اقدام قطعا کشاورزی شهرستان رونق بیشتر خواهد گرفت و امیدواریم عطش به اشتغال در بخش خدمات به سمت تولید در کشاورزی و صنعت و دامپروری تغییر یابد.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر دانش‌بنیان‌ها به این‌معناست که ایشان راهکار برون رفت از بسیاری معضلات اقتصادی و معیشتی و حتی اجتماعی را در اداره علمی پدیده‌ها دیده‌اند و شرکت‌های مبتنی بر فناوری خواهند توانست به کشاورز و دامدار و صنعتگر  کمک شایانی در افزایش و شتاب بهره وری داشته باشند.

سرمدی واله خاطر نشان کرد: اندیشه‌های ناب رهبر معظم انقلاب و ریل گذاری سالانه ایشان در تبیین  اولویت ها و جهت نمایی حرکت به سمت اهداف را مانند چراغ راه مطمئنی می دانیم که مسیری میانبر را برای پیشرفت و عدالت و توسعه و سعادت جامعه  نشان می دهد.

وی تاکید کرد:به منظور تحقق شعار سال  کارگزاران باید با دقت و سرعت با تدوین اقدامات اجرایی و کار جهادی بی وقفه به سوی هدف غایی که گشایش و اداره مطلوب کشور است از این مسیر لحظه‌ای غفلت نکنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *