گشایش اقتصادی در انتظار صنایع راکد بروجرد

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از گشایش اقتصادی در انتظار صنایع راکد این شهرستان خبر داد.

دکتر فاطمه مقصودی اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای رفع مشکلات صنایع راکد و طرحهای نیمه‌تمام صورت گرفته که با این اقدامات در سال جاری گشایش اقتصادی برای این طرح‌ها انتظار می‌رود.

وی تصریح کرد: صنایع سامان‌کاشی، عظیم خودرو، شهرک صنعتی اشترینان، طرح سد آبسرده، راه‌آهن بروجرد، توسعه طرح‌های روستایی و … از جمله طرح‌هایی است که در سال جاری می‌توان شاهد رشد و توسعه آنها بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فاز دوزندگی صنایع نساجی بروجرد نیز در روزهای آخر سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید که با تکمیل فازهای مختلف آن زمینه توسعه اقتصادی این صنایع و ایجاد اشتغال برای شهروندان فراهم می‌شود.

اقدام برای رشد و توسعه اقتصادی در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

مقصودی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ گفت: برای رشد و توسعه اقتصادی باید در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اقدام کرد تا بتوانیم در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر گام‌های اساسی برداریم.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب با هوشمندی و با برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه کشور در همه سال‌ها نامگذاری کرده که این مهم ریل‌گذاری اقتصادی و مدیریتی برای همه کشور است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *