خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان‌های جنوبی در ایام نوروز

 

رئیس کمیته امداد از اعزام گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمات عمرانی و بهداشتی به استان‌های جنوبی کشور خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی تا ۱۵ فروردین در این مناطق به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

 

به گزارش سادس به نقل از خبرفهام ، سید مرتضی بختیاری کشور در آستانه سال نو در بازدید از مناطق محروم استان هرمزگان و گروه‌های جهادی فعال در این مناطق گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی و سال نو، گروه‌های جهادی از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران و دیگر استان‌ها به منظور امدادرسانی به مردم در مناطق محروم «لیردف» شهرستان جاسک به صورت داوطلبانه حضور یافته‌اند.

بختیاری در ادامه اظهارکرد: یکی از مهمترین برنامه‌های گروه‌های جهادی، احداث بیش از ۳۰۰ سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم استان‌های جنوب کشور است.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی با انگیزه و نیت خداپسندانه برای رفع محرومیت‌ تا ۱۵ فروردین، بیش از ۳۰۰ سرویس بهداشتی و حمام را در مناطق محروم جنوب استان کرمان، سیستان و بلوچستان و قسمتی از مناطق محروم خوزستان احداث می‌کنند.

بختیاری با بیان اینکه تلاش گروه‌های جهادی خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده می‌کند، اظهار کرد: اقدامات ارزشمند گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تحسین برانگیز است.

بنابراعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی به دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم جنوب کشور پرداخت و گفت: پنج دستگاه یونیت‌ مجهز دندانپزشکی توسط گروه‌های جهادی تهیه شده و برای ارائه خدمات سلامت دهان و دندان در مناطق محروم وارد مدار کار شده است و ۱۰ دستگاه دیگر نیز به زودی به این مناطق ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *