انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی‌های رفتاری پلیس است

سادس/لرستان جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی‌های رفتاری پلیس است.

سردار قاسم رضایی در سفر به لرستان که امروز ۲۸ اسفندماه صورت گرفت، با تأکید بر اینکه انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی‌های رفتاری پلیس است، اظهار کرد: امنیت و آرامش شهروندان مهمترین هدف اجرای طرح‌های نوروزی است.

وی همچنین در دومین جلسه قرارگاه نوروزی لرستان در خرم‌آباد تصریح کرد: در ایام نوروز باید با روحیه ایثارگری و جهادی خدمت‌رسانی به شهروندان را دو چندان کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این‌که هنجارشکنان باید با دیدن پلیس، احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند، اضافه کرد: برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز ما و پلیس در این زمینه با هیچ‌کس تعارف ندارد.

امام‌جمعه خرم‌آباد حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی در دیدار جانشین فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: جان‌برکفان نیروی انتظامی بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه جان‌برکفی سبز پوشان نیروی انتظامی برای کشور و امنیت به ارمغان آورده‌اند، افزود: نیروی انتظامی همچون دژی مستحکم در مقابل بدخواهان از مردم دفاع می‌کند.

سردار رضایی نیز در این دیدار بیان کرد: برای ارتقا ضریب توانمندی و امکانات فرماندهی انتظامی لرستان ۶۰ دستگاه خودرو و ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در اختیار این نهاد قرار گرفت.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی ادامه داد: پلیس تمهیدات لازم را برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اراذل‌واوباش، مزدورهای هنجارشکن هستند، عنوان کرد: برخورد با اراذل‌واوباش و افرادی که حقوق عامه مردم را رعایت نکنند خط قرمز پلیس است و در این زمینه پلیس با هیچ‌کس مماشات و تعارفی ندارد.

گفتنی است، سردار قاسم رضایی در بدو ورود به لرستان به گلزار شهدای شهر خرم‌آباد رفت و به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام و با خانواده معظم شهید نور خدا موسوی دیدار کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *