«سامانه امداد هوشمند» به «پنجره واحد دولت» اضافه شد/نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات کمیته امداد از اضافه شدن «سامانه امداد هوشمند» به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند خبر داد.

مجتبی ذنوبی در گفت‌وگو با سادس، در این‌باره اظهار کرد: دولت پنجره واحدی تحت عنوان پنجره خدمات دولت هوشمند ایجاد کرده است که تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظف‌اند در این درگاه، سامانه‌هایی که برای ارائه خدمت دارند را عرضه کنند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر نیازمندان می‌توانند برای احراز هویت به این درگاه مراجعه کنند. پیش از این تنها از طریق مراجعه به سایت سها امکان ثبت اطلاعات و احراز هویت وجود داشت و مراحل آن طی می‌شد اما اکنون که تمامی شهروندان در درگاه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند My.gov.ir ثبت‌نام می‌کنند، دیگر نیازی به ثبت‌نام در سامانه امداد هوشمند نیست و می‌توانند از همان درگاه دولت وارد سامانه شوند و درخواست‌های خود را ثبت و خدمات خود را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت و استفاده از خدمات امداد را اینگونه توضیح داد: افراد بعد از وارد شدن به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند به آدرس My.gov.ir و ثبت شماره موبایل و کد ملی، مراحل ثبت نام و احراز هویت‌شان طی می‌شود، بعد از آن خدمات دستگاه‌های دولتی و خدمات اجتماعی وجود دارد که مددجویان و نیازمندان می‌توانند در قسمت امداد هوشمند بدون نیاز به ثبت نام در سامانه امداد هوشمند، خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *