از نگاه ویژه به خیابان ولیعصر برای نیمه شعبان تا برپایی گل فرش‌ها برای نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ایجاد گل فرش و سفره هفت سین‌های مختلف در سطح شهر خبر داد.

به گزارش سادس، جلال بهرامی ظهر امروز در مراسم رونمایی از عیدانه‌های شهرداری تهران گفت: در مقابل جمعیت ۱۰ میلیونی تهران توان شهرداری برای مدیریت این شهر به تناسب جمعیت، تنها یک درصد است و باید مردم پای کار بیایند و مشارکت داشته باشند تا نسبت به شادسازی شهرمان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و مردم با توجه به اهداف مدیریت شهری یکی هستند و شهرداری در خدمت مردم است، تصریح کرد: با کمک سازمان بوستان‌ها، گل فرش‌هایی را ایجاد کردیم و همچنین ۵۰۰ هفت سین که رنگ آمیزی‌اش اکثرا از سوی مردم انجام شده در شهر پهن کردیم.

بهرامی افزود: هر مشکلی که در زندگی اجتماعی ما وجود دارد تنها راه حلش شاد کردن مردم و انتقال شادی است و امیدواریم سال جدید سال شادی، لبخند و رونق اقتصادی باشد.

در ادامه نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران نیز با بیان اینکه در این ایام سه بهار را در پیش داریم، گفت: عید نیمه شعبان، بهار طبیعت و در پایان بهار قرآن را پیش رو داریم و شهرداری وظیفه دارد در این شادی سهیم باشد و از همین رو بخش خدماتی شهرداری با خلاقیت به کارهای روزمره می‌پردازد.

وی گفت: از همین رو خلاقیت‌های اجتماعی، فرهنگی و زیباسازی را در سطح شهر خواهیم دید که مهمترین محور آن خیابان ولیعصر خواهد بود که در آستانه میلاد امام زمان به صورت ویژه به آن پرداخته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *