وایگل: هیچ کس ما را باور نداشت

وایگل: هیچ کس ما را باور نداشت

هافبک آلمانی بنفیکا از صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، بنفیکا لیسبون با پیروزی ۱-۰ مقابل آژاکس آمستردام در بازی برگشت توانست این تیم هلندی را از رقابت‌ها حذف کند. یولیان وایگل، بازیکن پیشین دورتموند که سه‌شنبه شب ۹۰ دقیقه برای تیم پرتغالی در زمین حضور داشت، از این پیروزی به عنوان اتفاقی بزرگ برای تیمش یاد کرد. حالا بنفیکا توانست به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابد و منتظر حریف خود در این مرحله خواهد بود. 

یولیان وایگل بعد از این دیدار گفت: هیچ کس ما را باور نداشت ولی توانستیم برخلاف انتظارها نتیجه خوبی رقم بزنیم. این نتیجه یک افتخار بزرگ برای باشگاه ماست. ما می‌دانیم که می‌توانستیم بازی بهتری با توپ انجام دهیم. آژاکس در مالکیت توپ بسیار قوی است و طبیعی است که در زمین خودشان مالکیت توپ داشته باشند و به دنبال زدن گل باشند. می‌دانستیم که یک یا دو فرصت گلزنی به دست می آوریم و باید از موقعیت‌های خودمان بهترین استفاده ممکن را کنیم. خوشبختانه همین هم شد و توانستیم از تک موقعیت‌های خودمان در این دیدار بهره بگیریم و به گل برسیم.  بعد از زدن گل نیز ریسک نکردیم و به خوبی از گل زده مراقبت کردیم و توانستیم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. حالا در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان هستیم. 

بنفیکا تنها تیم پرتغالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و حالا توانست راهی دور بعدی رقابت‌ها نیز شود. قهرمان فصل قبل لیگ پرتغال در این فصل در رقابت‌های لیگ صدر جدول را به تیم پورتو باخته است و شانس چندانی برای تکرار قهرمانی خود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *