سیمئونه از تغییر بزرگ در اتلتیکو گفت

سیمئونه از تغییر بزرگ در اتلتیکو گفت

سرمربی اتلتیکو مادرید از پیروزی برابر منچستر یونایتد خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت. او از تغییر بزرگ در تیمش بعد از بازی برابر اوساسونا گفت.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت برابر منچستر یونایتد که در اولدترافورد برگزار شد با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد.

اتلتیکو که در بازی رفت با تساوی یک بر یک متوقف شده بود باتوجه به پیروزی در بازی برگشت به جمع ۸ تیم برتر فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: اینکه به جمع ۸ تیم راه پیدا کردیم بسیار خوب است. خوب نیست که من بعد از این پیروزی درباره یک بازیکن صحبت کنم. ما به پیروزی دست پیدا کردیم چرا که تلاش تیمی لازم را داشتیم. تیم به خوبی می دانست که در این بازی چه می خواهد. تلاش گروهی ما بسیار خوب بود و به همین خاطر در این بازی سخت به پیروزی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: این مجموعه بسیار خوب هستند. ما فصل پرنوسانی را در لالیگا تجربه می‌کنیم. بعد از بازی برابر اوساسونا تغییراتی در تیم به وجود آمده است و شرایط بهتر شده است. بعد از آن بازی همه بازیکنان آماده فداکاری با تیم هستند. تیم متحد و یک صدا شده است به طوریکه اگر استخری وجود داشته باشد همه بازیکنان حاضر هستند چه پر آب و چه بدون آب به داخل آن شیرجه بزنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *