یوسفی: نابودی اسرائیل، التیام داغ دل ما از شهدات حاج قاسم‌هاست

نماینده مردم اهواز در مجلس ضمن تشکر از سپاه پاسداران در حمله به مرکز صهیونیستی در اربیل گفت: داغ دل مردم ایران و آزادگان جهان از شهادت حاج قاسم‌ها، کربلایی‌ها و مدافعان حرم روزی التیام بخشیده می‌شود که نابودی اسرائیل را ببینیم.

به گزارش سادس، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی  ضمن محکوم کردن «اعدام دسته‌جمعی در عربستان» و تشکر از سپاه پاسداران در حمله به مرکز صهیونیستی در اربیل گفت: داغ دل مردم ایران و آزادگان جهان از شهادت حاج قاسم‌ها، کربلایی‌ها و مدافعان حرم روزی التیام بخشیده می‌شود که نابودی اسرائیل را ببینیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت حقوق و دستمزد در سال آینده گفت: در این خصوص تذکراتی دادیم اما امسال دولت و متأسفانه خود مجلس تنها ۱۰ درصد افزایش حقوق برای کارمندان و کارگران؛ چه آنها که حقوق کم و چه آنها که حقوق بالا دریافت می‌کنند، در نظر گرفتیم اما دولت برای بخش خصوصی حدود ۶۰ درصد افزایش در نظر گرفت که این باعث بی‌عدالتی بین کارمندان و کارگران بخش دولتی و بخش خصوصی می‌شود.

یوسفی در پایان درباره ریزگردها در جنوب و غرب کشور گفت: در خوزستان نفس مردم را تنگ کرده است، بنابراین از دولت انتظار داریم با یک برنامه عملی اقدام عاجل در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *