کیه‌لینی: زلاتان انگیزه من برای ادامه دوران فوتبالم است

کیه‌لینی: زلاتان انگیزه من برای ادامه دوران فوتبالم است

مدافع یوونتوس از زلاتان ایبراهیموویچ به عنوان الهام بخش دوران فوتبال خود یاد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ هنوز در سن ۴۰ سالگی بازی می‌کند و این انگیزه‌ای برای جورجیو کیه لینی ۳۷ ساله برای ادامه دوران فوتبالش است.

او در مصاحبه با تایمز در پاسخ به این سوال که آیا طول عمر دوران ورزشی این بازیکن سوئدی در تفکر او در مورد آینده‌اش نقش داشته است؟ گفت: بله، شاید باید با زلاتان تماس بگیرم و بتوانیم تصمیم بگیریم.

این مدافع در ادامه به تمجید از ابراهیموویچ پرداخت که در طول سال‌ها در سری آ با او مبارزه کرده است. کیه لینی افزود: از گذشته بهترین دشمن من ابراهیموویچ بود. او بدشانس است که در دوره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازی می‌کند زیرا بدون آن‌ها ایبرا چند توپ طلا داشت. برای زلاتان احترام زیادی قائلم. ما به هم احترام می‌گذاریم. هم تیمی‌ بوده‌ایم و در اولین فصل حضورم در یووه کنار هم بازی کردیم. هیچ وقت از رویارویی با او نترسیدم و مقابل او عقب نکشیدم. او قدرت بدنی فوق‌العاده‌ای دارد.

انتظار می‌رود جورجیو کیه‌لینی تا ماه مارس از میادین دور بماند زیرا یوونتوس اعلام کرد که کاپیتان آن‌ها دچار کشیدگی ساق پا شده است.

کیه‌لینی ۳۷ ساله در این فصل ۱۵ بازی برای یوونتوس در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. قرارداد او با تورین در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

کیه‌لینی از سال ۲۰۰۵ برای “بانوی پیر” بازی می‌کند. او ۹ بار با این باشگاه به طور رسمی قهرمان ایتالیا شد.

در سری آ، کیه‌لینی تاکنون ۴۱۹ بازی (۲۷ گل) به اضافه ۷۳ بازی (دو گل) در لیگ قهرمانان انجام داده است. این بازیکن ۳۶ ساله ۱۱۲ بازی برای ایتالیا انجام داد(۸ گل) و اخیرا فاتح یورو ۲۰۲۰ شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *