تقویم ورزشی ۱۴۰۱ ورزش کارگری تصویب شد

تقویم ورزشی ۱۴۰۱ ورزش کارگری تصویب شد

مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون ورزش کارگری به ریاست محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع و روسا و سرپرستان هیات های ورزشی کارگران کشور برگزار شد.

به گزارش سادس، مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون ورزش کارگری به منظور بررسی و تصویب اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، تصویب دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت، نحوه ثبت‌نام و رأی‌گیری برای داوطلبان پست‌های هیئت رئیسه فدراسیون ورزش کارگری، بررسی و تصویب دستورالعمل کمیسیون مربیان، بررسی و تصویب دستورالعمل کمیسیون داوران ، ورزشکاران و بررسی و تصویب کلیات تقویم عملیاتی سال ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، مهدی مستجاب الدعوه معاون امور مجامع فدراسیونهای ورزشی، کمال تنها مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه ۲۳ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع ۳۱ استان آنلاین و ۲۰ استان به صورت حضوری در مجمع حضور داشتند.

با تصویب اعضای مجمع، تقویم ورزشی ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری به تصویب رسید.

 جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در مجمع گفت: در این مجمع اساسنامه جدید فدراسیون ورزش کارگری توسط اعضای مجمع به تصویب رسید و کمیسیون داوران، مربیان و ورزشکاران این فدراسیون نیز با رویکرد جدید سایر فدراسیونهای ورزشی در سال جدید دنبال خواهد شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار در برخی رشته های کارگری لیگ برگزار خواهیم کرد. همچنین برای توسعه ورزش همگانی در سال آینده برنامه های زیادی از جمله برپایی کاروان های ورزش و نشاط خواهیم داشت.

رمضی همچنین تاکید کرد: با تصویب اعضای مجمع، رشته شنا سال آینده به مسابقات بین المللی فنلاند و کشتی و فوتبال ساحلی به مسابقات بین‌المللی ایتالیا اعزام خواهند شد.

وی در پایان یکی از مهم ترین برنامه های فدراسیون را توجه ویژه به بحث آموزش عنوان کرد و گفت: سال آینده شرایط ورزش کارگری بهتر از امسال خواهد بود.

تقویم ورزشی ۱۴۰۱ ورزش کارگری تصویب شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *