کلاسهای درس در آزادشهر نهایتا 15 نفره و حضوری است

سادس/گلستان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تشریح شرایط برقراری کلاسهای این شهرستان، گفت: برگزاری کلاسهای درس عملی، مدارس روستایی و کلاس به صورت اول حضوری خواهد بود.

قربانعلی بذر افشان در گفت و گو با خبرنگار سادس با اشاره به اینکه شرایط رنگ بندی کرونایی در این شهرستان نسبت به روزهای گذشته تغیر نکرده است، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان آزادشهر از جمله دو شهرستان استان گلستان است که دارای شرایط قرمز کرونایی است.

وی با بیان اینکه شرایط برگزاری کلاسهای درس در مدارس و هنرستانهای شهرستان تابعی از شرایط کرونایی است، افزود: طبیعتا سلامتی و ایمنی افراد به ویژه دانش آموزان برای ما در اولویت قرار دارد اما باید بپذیریم که با توجه به واکسیناسیون مطلوب دانش آموزی در شهرستان و لزوم افزایش کیفیت آموزش باید به سمت کلاسهای حضوری برویم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر تصریح کرد: از امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه لغایت پایان اسفندماه، کلیه مدارس روستایی و کلیه کلاس های پایه اول ابتدایی در شهر و روستا و دروس کارگاهی و عملی در همه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و کلیه پایه های متوسطه دوم‌ در شهر و روستا، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و رعایت ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس، به صورت حضوری خواهد بود.

بذرافشان با تاکید بر اینکه سایر مدارس و دوره های تحصیلی که در این زمره قرار نگرفته اند کلاسهای خود را در بستر شاد ادامه خواهند داد، گفت: امیدواریم بتوانیم با پشت سر گذاشتن بیماری کرونا و استقرار شرایط مطلوب از ابتدای سال آینده تمامی کلاسها را به صورت حضوری و بدون دغدغه برگزار کنیم.

به گزارش سادس در حال حاضر در استان گلستان دو شهرستان آزادشهر و آق قلا در شرایط قرمز کرونایی قرار داشته، شهرستانهای گنبدکاووس، گرگان، بندرگز، کردکوی، علی آبادکتول، بندرترکمن، گمیشان، گالیکش و کلاله در شرایط نارنجی و تنها سه شهرستان شرقی مراوه تپه، مینودشت و رامیان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *