ثبات خوبی در تیم ذوب‌آهن ایجاد شده است

ثبات خوبی در تیم ذوب‌آهن ایجاد شده است

سادس/اصفهان هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه با شناختی که بازیکنان از یکدیگر به دست آورده‌اند و همچنین اضافه شدن بازیکنان جدید، به ثبات خوبی رسیدیم و تلاش می‌کنیم با دست پُر و با کسب ۳ امتیاز، از رفسنجان بازگردیم.

حسین شنانی در گفت‌وگو با سادس در خصوص بازی تیمش در مقابل آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم لیگ برتر که با برتری ۴ برصفر ذوب‌آهن به پایان رسید، اظهار کرد: از ابتدا می‌دانستیم که بازی سختی در مقابل آلومینیوم داریم، چرا که تیم خوبی است و تارتار هم قبل از بازی تذکر داده بودند که این بازی برای ما می‌تواند هم خوب باشد و هم بد و باید تلاش کنیم تا روی خوب سکه را به نفع خود کنیم.

وی افزود: بنابراین همگی، هم‌قسم شدیم که از همان دقیقه اول با تمرکزی که روی تیم آلومینیوم انجام می‌هیم، بازی را در اختیار بگیریم و خوشبختانه این موضوع جواب داد و توانستیم به گل برسیم. هر چند بعد از گل اولی که به ثمر رساندیم، موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم و حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما نتوانستیم در نیمه اول بیشتر از یک گل داشته باشیم و با همین نتیجه به رختکن رفتیم.

وینگر فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه در بین دو نیمه سرمربی تیم به ما یادآوری کرد که این یک گل نمی‌تواند برد ما را تضمین کند و نیاز به گل‌های بیشتری داریم، اضافه کرد: با نکات فنی که در بین دو نیمه گفته شد و تمرکزی که داشتیم، توانستیم در این نیمه هم فرصت‌های خوبی بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم و با فشاری که ایجاد کردیم، توانستیم به گل‌های بعدی دست پیدا کنیم و در مجموع روز خوبی داشتیم و این برد را به تمامی هواداران خوب ذوب‌آهن که در این مدت صبوری کردند، تقدیم می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه برد خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان، روحیه و انگیزه دو چندانی در تیم ایجاد کرد، گفت: فولاد به همراه جواد نکونام مدت‌ها بود که با سبک بازی خود به رقبا در خانه امتیاز نداده بود و این برد به ما ۳ امتیاز و یک روحیه عالی داد تا بتوانیم با انگیزه بیشتر، خود را آماده مسابقه هفته بیست و دوم کنیم.

شنانی بازی مقابل مس رفسنجان را سخت خواند و افزود: مس، تیم بسیار خوبی است و در خانه بازی می‌کند، کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد که با فوتبال خوبی که از خود نشان می‌دهند، در رده چهارم جدول قرار دارند و بنابراین به دنبال گرفتن امتیاز هستند تا بتوانند به اتفاقات ادامه لیگ دل ببندند، اما ما ذوب‌آهن هستیم و بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی قدرتمندی داریم که دیگر نمی‌خواهیم به این راحتی به رقبا امتیاز بدهیم. بنابراین تلاش می کنیم با دست پر و با کسب ۳ امتیاز این بازی به خانه برگردیم تا بتوانیم رتبه بهتری در جدول بگیریم.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مثبت تیم ما و به ویژه کادر فنی تیم و تارتار این است که بر اساس هر بازی، برنامه تمرینات طراحی می‌شود و نکته دیگر این که خوشبختانه تیم به یک هماهنگی خوبی رسیده و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم و با شناخت بیشتری که نسبت به یکدیگر پیدا کردیم به یک ثبات خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، براساس نیاز تیم و با شناخت کافی سرمربی بوده، و نکاتی که مهدی تارتار به‌عنوان سرمربی و دیگر اعضا کادر فنی به ما می‌گویند نکاتی است که در میدان بازی دقیقا اتفاق می‌افتد و با تمرکز و عمل روی آن‌ها توانستیم به برتری برسیم.

هافبک سبزپوشان اظهار کرد: نیم فصل اول نیز تیم خوبی بودیم و بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشتم، اما همیشه به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند، در نیم فصل اول خوب بازی می‌کردیم، اما بدشانسی و داوری ما را از رسیدن به پیروزی دور می‌کرد.

شنانی با تشکر از ایرج رخصتی، مدیرکارخانه ذوب‌آهن و همچنین مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، گفت: حضور مدیرکارخانه و علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه در تمرینات و مسابقات ما موجب شده بود که روحیه‌ای دوچندان برای رقابت با حریفان خود داشته باشیم، حمایت‌های تمام مدیران ذوب‌آهن و هیئت مدیره موجب شد تا بتوانیم با روحیه قوی به مسابقات ادامه دهیم، چرا که پشتوانه و حامیان خوبی را در کنار خود می‌بینیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *