بیش از 4 هزار گلستانی به کربلای ایران اعزام می‌شوند

سادس/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از اعزام بیش از چهار هزار تفر از مردم گلستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

سید علی مهاجر عصر امروز در ستاد هماهنگی راهیان نور استان گلستان اظهار کرد: با توجه به  هوشمند سازی کرونا، سفرهای راهیان نور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه نینوا استان گلستان، بیش از چهار هزار نفر از علاقه‌مندان به کربلای ایران اعزام می شوند، افزود: از این تعداد ۸۰۰ نفر دانشجو و ۳۲۰۰ نفر از بسیجیان محلات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه اعزام های راهیان نور مشابه اعزام های دوران دفاع مقدس است و شور و حال دوباره ای را در شهرها ایجاد کرده است، تصریح کرد: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور آغاز شده و پیرو ستادهای استانی تشکیل شده همه دست‌اندرکاران و مسئولان ذی‌ربط برای بسترسازی کمی و کیفی این اردوها تلاش خواهند کرد.

مهاجر راهیان نور را حلقه وصل بین دفاع مقدس و نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: سفرهای راهیان نور و سفره ای است که به برکت خون شهدا آغاز شده و به طور قطع هر کسی که در این مسیر گام بردارد به شهدا ادای دین کرده است.

وی با اشاره به تعطیلی دو ساله سفرهای راهیان نور به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا تاکید کرد: این جلسه به منظور هم افزایی و هماهنگی  بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده و برای قرار گرفتن در مسیر اصلی افزایش هم افزایی و هماهنگی ها ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه ما از هیچ شهرستانی نمی پذیریم که سهمیه راهیان نور خود را تکمیل نکرده باشد، تصریح کرد: سفرهای راهیان نور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است و در این سفرها نگاه اعتقادی و معنوی برای ما در اولویت است لذا باید یک کار کیفی و اثر بخش در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *